استراحت گاهی برای حیوانات خانگی

 

این روزها تصور به اجرا در آوردن خیلى از چیزهایى که ما به حساب آنها را محال مى دانیم آنچنان محال هم نیستند که تصور مى کنیم. براى وسعت دادن رغبت ها ، بر آورده شدن آرزوها ، عملى کردن افکار و جرأتهاى ذهنى ، ارادت ... همت و راسخ و مصمم بودن در هر زمینه اى یکى از لازمه هایست که طرحها و فکرها را با این قاعده و اصول مى توان به ثبت رسانید . بر این باورم که هیچ چیز محال نیست اگر مصمم باشیم . 

 

حالا چند گامى فراتر از محیط آداب و رسوم و سنت ها قدم بزنیم ، برویم و بنگریم که مقایسه با کشورهاى پیشرفته ...حیوان دوستى نیز در کشورهاى در رحال رشد مبدل شده است به  یک واقعیت که در حال حاضر وجود دارد ، یک تغییر و تحول جدى براى حمایت از حیوانات خانگی در سرزمینى که بیشتر طرحها و پروژه ها اسیر عقاید و آداب و رسوم اند ، به تحقق پیوست .  

 

یکى از با جرأت ترین و متفاوترین اقدامات دختر جوانى از کشور امارات عربى متحده که حتى خود او تصور این موفقیت را نمى کرد و بعد از مبارزه هاى متکرر ، با تصمیم قاطع و راسخ خودش براى به اجرا در آوردن طرحى که سالها در پى آن بود با جشنى یر شکوه در هتل " الغیمة 9" یا هتل " ابر 9 " یا " Cloud 9 " در ابوظبى پایتخت کشور امارات عربى متحده پروژه او افتتاح شد .   

 

                  

                                                       منبع عکس : سایت الخبر  

 

خانم عفرا الظاهرى سالها به فکر تولد و ایجاد ایده ى و پروژه اى تازه براى حیوانات خانگی بود ، او وقتى مى دید اکثر دوستان یا سایر افراد هنگام مسافرت مجبورند حیوانات خانگی خود را نزد دوستان یا در خانه رها کنند اینجا بود که بر عملى نمودن طرحش مصمم تر و راسخ تر شد ، و مى خواست به هر نحوى که شده پروژه اى که سالها به فکر آن بود عملى کند که هم حیوانات خانگی و هم سایر افراد نهایت استفاده را ببرند . بدین طریق هم جاى مطمئنى براى حیوانات بى آزار بود وهم مسافران با اطمینان خاطر به سفر مى روند و هم اینکه به مردم و افراد بفهماند حیوان را در یک قفس زندان کردن ، یا حیوان را آزار دادن یک نوع حیوان  آزارى است نه حیوان دوستى.  

 

هتل ابر با تجهیزاتى کامل میزبان ۲۷ سگ، ۳۴ گربه است همچنین شامل کلینیک دامپزشکی ، حیاط برای بازی، و از بین اتاق ها پنج اتاق براى سگهاى ویژه، و ۱۴ اتاق ویژه برای گربه ها که همه این اتاق ها استاندرد هستند .

 

 

 

پ.ن ۱ : دیشب با یکى از دوستان راجب همین حیوانات صحبتى داشتیم ، اما نمى دانستم که واقعا خانم عفرا این همه حیوان دوست باشند که هتلى براى حمایت حیوانات تدارک ببیند .  

پ.ن ۲: باور کردم حرفهاى دیشب تو را !  

پ.ن۳: به یقین رسیدم که ماهی قرمز را هم اسیر سفره ی نوروز امسال نکنم .