دردٍ ستون فقرات

 

  

این روزها از هر در و پنجره اى که به ذهنت برسد سخن از موجهاى بلند و نوسانات قیمت هاست . صداى هاى متفاوت از حنجره هاى سنین مختلف این مملکت که با شیب دار بودن این نوسانات دغدغه های ذهنى و فکرى جدیدى را در بین تمامی قشرها ایجاد کرده .  

 

آه اینقدر خسته شدم... نمی دانم این وادادگی را چگونه توصیف کنم ؛ اما اینروزها ... عین زن حامله حالم از خواندن روزنامه و مجله ، شنیدن و دیدن رسانه ها و حتى حالم از خودِ خودم نیز به هم خورده است .! نمى دانى... اینقدر که دلم هوس کرده به ندانستن چند بودن قیمت طلا ، دلار، سکه ، مرغ و تخم مرغ ، ماست و پنیر و نان و .... در مقابل این ندانستن ؛ دانستن را هیچ هوسی نیست. ندانستن هرج و مرج هاى مملکت گویا هواى سخت اشتیاقِ خود خلوتى و تعمق و تأمل تا عمق جمجه ام رخنه کرده است  .  

 

نمی خواهم بدانم تو این مملکت چه دارد می گذرد... ولی می خواهم بدانم دغدغه ی ذهن تو چیست ؟!  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جغد بندری سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com

چه جالب
همزمان جغد بندری و بنگری بروز بو.
ساعت 14:14

همفکر یا هم عقیده یا هم دلیم با هم ! کدوم گزینه ؟!

مجید جمشیدی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.majidjamshidi.blogsky.com/

گزینه هم دل فکر کنم ((:

فکرت هم فکر کنم درست هسته !

حباب پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

حال همه ی ما خوب است.
اما تو باور مکن...

سلام بر حباب عزیز!

ملالی نیست تو هم باور مکن !

از حضورتون خوشحال شدم .

دلت شاد

وحدانی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

درود بر بنگری عزیز

فقط اینو میدونم که روز به روز قیمت ها بالاتر فشار های زندگی و مخارج بیشتر و درآمدها پایین تر شده و این شامل همه اقشار جامعه هست. تا کجا و کی ادامه داره نمیدونم و بقول خودت " دانستن را هیچ هوسی نیست " باید به ندونستن عادت بدیم خودمون رو و گرنه روانه تیمارستان و بیمارستان میشیم
هرروز که از خواب بیدار میشیم تا آخر شب که میریم خونه فقط بفکر اینیم که دست خالی نریم به هر قیمتی شده!!

سلام و خسته نباشی جناب

بیماری زود رس ! و شاید تا به تیمارستان هم کشیده نشه !

بینهایت از حضورتون خوشحال شدم .

موفق باشی

نسل سوخته پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام سرکار خانوم

هنوز خسته ای (: دی

وادادگی رو خوب اومدی !
حالت تهوع زنان حامله طاقت فرساتر از تهوع نوسانات مغز آدمیته !

سلام و خسته نباشی جناب

دقیقا حال و روز من همین هاست !

تشکر از رفع خستگی اینروزهای من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد