استراحت گاهی برای حیوانات خانگی

 

این روزها تصور به اجرا در آوردن خیلى از چیزهایى که ما به حساب آنها را محال مى دانیم آنچنان محال هم نیستند که تصور مى کنیم. براى وسعت دادن رغبت ها ، بر آورده شدن آرزوها ، عملى کردن افکار و جرأتهاى ذهنى ، ارادت ... همت و راسخ و مصمم بودن در هر زمینه اى یکى از لازمه هایست که طرحها و فکرها را با این قاعده و اصول مى توان به ثبت رسانید . بر این باورم که هیچ چیز محال نیست اگر مصمم باشیم . 

 

حالا چند گامى فراتر از محیط آداب و رسوم و سنت ها قدم بزنیم ، برویم و بنگریم که مقایسه با کشورهاى پیشرفته ...حیوان دوستى نیز در کشورهاى در رحال رشد مبدل شده است به  یک واقعیت که در حال حاضر وجود دارد ، یک تغییر و تحول جدى براى حمایت از حیوانات خانگی در سرزمینى که بیشتر طرحها و پروژه ها اسیر عقاید و آداب و رسوم اند ، به تحقق پیوست .  

 

یکى از با جرأت ترین و متفاوترین اقدامات دختر جوانى از کشور امارات عربى متحده که حتى خود او تصور این موفقیت را نمى کرد و بعد از مبارزه هاى متکرر ، با تصمیم قاطع و راسخ خودش براى به اجرا در آوردن طرحى که سالها در پى آن بود با جشنى یر شکوه در هتل " الغیمة 9" یا هتل " ابر 9 " یا " Cloud 9 " در ابوظبى پایتخت کشور امارات عربى متحده پروژه او افتتاح شد .   

 

                  

                                                       منبع عکس : سایت الخبر  

 

خانم عفرا الظاهرى سالها به فکر تولد و ایجاد ایده ى و پروژه اى تازه براى حیوانات خانگی بود ، او وقتى مى دید اکثر دوستان یا سایر افراد هنگام مسافرت مجبورند حیوانات خانگی خود را نزد دوستان یا در خانه رها کنند اینجا بود که بر عملى نمودن طرحش مصمم تر و راسخ تر شد ، و مى خواست به هر نحوى که شده پروژه اى که سالها به فکر آن بود عملى کند که هم حیوانات خانگی و هم سایر افراد نهایت استفاده را ببرند . بدین طریق هم جاى مطمئنى براى حیوانات بى آزار بود وهم مسافران با اطمینان خاطر به سفر مى روند و هم اینکه به مردم و افراد بفهماند حیوان را در یک قفس زندان کردن ، یا حیوان را آزار دادن یک نوع حیوان  آزارى است نه حیوان دوستى.  

 

هتل ابر با تجهیزاتى کامل میزبان ۲۷ سگ، ۳۴ گربه است همچنین شامل کلینیک دامپزشکی ، حیاط برای بازی، و از بین اتاق ها پنج اتاق براى سگهاى ویژه، و ۱۴ اتاق ویژه برای گربه ها که همه این اتاق ها استاندرد هستند .

 

 

 

پ.ن ۱ : دیشب با یکى از دوستان راجب همین حیوانات صحبتى داشتیم ، اما نمى دانستم که واقعا خانم عفرا این همه حیوان دوست باشند که هتلى براى حمایت حیوانات تدارک ببیند .  

پ.ن ۲: باور کردم حرفهاى دیشب تو را !  

پ.ن۳: به یقین رسیدم که ماهی قرمز را هم اسیر سفره ی نوروز امسال نکنم .  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
jouya سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.mjc.blogsky.com

منم، منی که دیگر هیچ چیزی را دوست نمی دارم

به نشان نا رضایتی از امر تغییر پذیر.

نفرت هم نمی ورزم به هیچ چیز
به نشان نارضایتی تمام عیار از امر تغییر ناپذیر.



((برتولت برشت))

مریم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://ghafase.blogsky.com/

سلام با من تبادل لینک می کنید دوست عزیز/؟

من سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://1man-1to-ma.blogfa.com

منم زیبا

که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل که پروردگارت با تو می گوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود

تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیزا من خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی .یا خدایی میهمانم کن

که من چشمان اشک الوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را.بجو مارا تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که

وصل عاشق و معشوق هم،اهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم.تویی والاترین مهمان دنیایم

که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من افریدم بر خودم احسنت میگفتم

مگر ایا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی.ببینم من تورا از درگهم راندم؟

که میترساندت از من؟رها کن ان خدای دور

آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را

این منم پروردگار مهربانت.خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی

به پیش آور دو دست خالی خودرا. با زبان بسته ات کاری ندارم

لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟

بگو جز من کس دیگر نمیفهمد.به نجوایی صدایم کن.بدان اغوش من باز است

قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر اسبهای خسته در میدان

تو را در بهترین اوقات اوردم

قسم بر عصر روشن ، تکیه کن بر من

پنــــگوئن خــزر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.disconsolate.parsiblog.com



به رسم ادب سلام .......................
امیدوارم همین روند را ادامه دهید و در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت روزافزون شما در سراسر گیتی باشیم.
دوست عزیز نوشتن را اصولی باید که به اختصار مواردی را تقدیم حضورتان می نمایم: 1چه می نویسیم 2چرا می نویسیم 3برای که می نویسیم 4در چه شرایطی می نویسیم.
سعادت و سلامتی همگان را از خداوند منان مسعلت دارم.
نلتمس منکم الدعا

سکوت شبانه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

برای فرهنگ های که نگهداشت حیوانات توش متداول ه این طرح یه کمیاست

با تو موافقم

انبا مینوو چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
تو که خودت کمک کردی ماهی پارسال و تمیز کنی تا بتونی تو سفره امسال بیذاری اووووففف از دست تو نظرت همیشه عوض میشه

سلام سموری خانوم
فعل گذشته را با حال یکی نکن ! (:

امان از دست تو سموری

پ.نون پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلام دوستم ، خیلی از دیدن مجدد وبلاگت خوشحال شدم، مدتی بود که اصلا ازت خبری نداشتم.
چه خوب که باز مینویسی :)

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف شما ...خیلی خوش اومدی . می بینمت

اسلیپک جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://sleepak.blogsky.com

تنگ وننگ
ارام نمیشود ماهی قرمز سر سفره
جز نبودن تنگ

تنگ زیبایی ماهی رو ازش میدزده !

سلام

لاری یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ق.ظ

سلام

از اینکه باز می‌نویسید در این پایان سالی بس حالم خوش شد.
پیوسته دلتان شاد- لبتان خندان و دستتان به قلم باشد. راستی سال نو هم شاد باد.

سال خوش
سال سال‌ها
سال آب و ترانه
تبسم و دریا،
سال آب‌های درمان‌دهنده خوش
روان برآمد.
گفتم سال،
سال زبان شبنم و نقره در آب،
سال بزرگ لذت باشنده از بلوغ.
پس
دور شو!
دور شو ای دشمن مردمان!
ای رنج‌ها
جنون‌ها
ای فرازها و ای نشیب!
برخیز و بگستران خیمه از بهاران،
از گندم و گردونه،
از نسیم،
چم و چشمه، مشتاقت
گل و باران و ترانه، مشتاقت.
برخیز و بگستران!
که
این سرزمین ستاره‌خیز را
خیزاب هیچ جنونی
ویران نخواهد کرد.
درودت باد
ای آب‌آورنده توانا
آرامش دیرسال،
بر میهنم ببار!

بازسرایی: سیدعلی صالحی


سلام و نخسته

همیشه نو بشی همیشه با طراوت و لذت عافیت نصیبت بشت

فریده قاسمی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

باسلام
سالی سرشار از سلامتی،موفقیت و دل خوش داشته باشین.

سلام خانوم بزرگوار
بی نهایت از حضور همیشه گرم شما خوشحال شدم . بهترین ها را برات آرزومندم در کنار کانون گرم خانواده ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد