استخدام در شرکت نفت - مناطق جنوبی

 

با تشکر فراوان از جناب خدادادیان برای ارسال لینک آگهی استخدام در شرکت نفت برای مناطق جنوبی، که من هم به نوبه خودم از دوستان تمنا دارم این آگهى را به اطلاع دیگر دوستانشان برسانند . موفقیت را براى همه آرزومندم .  

 

فقط یک مختصر نوشته اى راجب بیکارى نوشته باشم . بیکارى یک معضل اجتماعى – اقتصادى و یکى از دردهاى مزمن جامعه ى امروز شناخته شده است . عواقب وخیم ناشى از بیکارى براى همه ى ما آشکار است . درد بیکاری را فقط کسانی درک می کنند که از هنگام طلوع خورشید از این جا به آنجا و از این شرکت به آن شرکت برای ایجاد فرصت کار یا جواب بله و یا خیر را بشنوند. هنگام شب بی نتیجه بازگشتن به خانه دردها را بیشتر خواهد کرد . درد فارغ التحصیلان زیادتر از آنانی است که مدرک ندارند.  

  

شنیدید وقتى مى گویند فلانى مشکل دارد ، مشکل او مشکل بیکارى دختر، پسر، یا حتى مرد و زن خانواده مى تواند باشد . این فلانى و آن فلانى و هزار فلانى دیگر را اگر با هم جمع ببندیم یک جامعه اى از فلانى های بیکار را تشکیل مى دهد که مسلما بیکارى نه تنها خود معضل مزمن است بلکه معضلاتى دیگر از شاخه هاى خود را در جامعه گسترش مى دهد که ریشه ای گسترده در بوجود آمدن معضلات اجتماعى مانند دزدى، قتل، ربودن انسانها، و غیره را بهمراه خواهد داشت که البته این نوع معضلات در بین اقشار ضعیف بعلت فقر و محرومیت بیشتر دیده مى شود تا بین اقشار دیگر جامعه . در واقع فرهنگ نقش مؤثرى را مى تواند ایفا کند . 

 

هزاران هزار دانشجو هر ساله فارغ التحصیل مى شوند ....کار مطابق با تخصص آنها نیست ... اگر باشد تجربه نیاز دارند ... اگر تجربه باشد به پارتى(واسطه) نیاز دارند ! ..... متاسفانه بجاى تخصص به تجربه توجه مى کنند ... بنظر من توجیه درستی نیست ٬درست است که تجربه لازمه هر کار است ...اما مگر تجربه بدون کار از آسمان فرود مى آید ؟!      

 

دولت باید راهکارها و برنامه‌هایى را در نظر بگیرد، اکنون با گسترش دانشگاه‌ها فرصت مناسبى براى تحصیلات عالیه جوانان به وجود آمده، همه باید سعى کنند با فراهم آوردن اشتغال آنها، جامعه را هر چه بیشتر به سوى توسعه و پیشرفت یارى دهند . و براى کسانى که داراى مدارک پایین و یا آنانى که مدرک ندارند زمینه هاى مناسب تولیدى، برنامه هاى کشاورزى، و از انرژى نهفته در بازار براى جذب نیروى کار بکار ببرند زیرا که بازار به‌راحتى مى تواند هزاران جویاى کار را به صورت پایدار جذب کند

 

 

برای خواندن آگهی لطفا اینجا را کلیک بفرمایید:  لینک آگهی  .