طراوت شوق

 

 

میم عزیزوم... 

 

صفحات را ورق مى زنم ...اوه، چه زیباست خاطرهء این صفحه که روحى زیبا در آن میدمد ،نمی خواهم مثل همه تکرار کنم و بگویمت تولدت مبارک .! من فقط می گویم براى این حادثه زیبا یک شمع قرمز ، یک نفس معطر ، یک نواى بى نهایت آرام و دلنشین ٬و یکنواخت بودن ضربان قلب٬ و یک شوق ٬ با یک تار محبت کافیست !  

 

میان حضور سنگین دلتنگى ها، مگر می توانستم از این حادثه زیبایى که ثانیه هایش را با شوق تقسیم کرده ام بى تفاوت گذر کنم !   

 

اى مهربونم ...

هیچى بى مه خاشته نِین از دیدن دنیا و آچشمؤ آسمونى رنگ تو

ذهنم از تو خالى نابو ، سینَم از عطرِت بودن لِک

چش پر از تکرار روتِن ، دل پر از آهنگ تو

وای چه تلخِن وای چه سختن اى خدا اُنرو نیاتن

روزى که آئینه ىِ دل بشکیتِن وآسنگ تو

بى دلم گپ خاش بِزَن تا پِل بِزَنت وآدَنگ تو

جز صداى دلنواز وخنده ولوُفندى ئونت

خاشته نین چیزى ندنیا بى الیف چنگ تو   

(سروده علی رضایی شریف)    

                      

     

 
نظرات 8 + ارسال نظر
من چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

خوش به حال میم!

شاید همینطور باشد !

سلام و خوش آمدی

پری وش چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ

سلام و خسته نباشی
گاه با هیچکدام نیز باید زندگی سر بگیرد !

ممنونم از حضورتون . موفق باشی

سهیل چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

رمانتیک !
میم مثل من ! مثل ما! مثل مهتی !(گل)

میم = مهذب ...
ممنونم تو لطف داری .

خوش اومدی ..خوش گذشت ...؟

کمالی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

خلوص جملاتت ستودنی است .
تولدها گاه نعمت اند و گاه نقمت .

با عرض سلام و ارادت .
خوب و سرحالی سرکار خانم ؟

سلام و خسته نباشی خانوم گرامی

بوسه فرشته ها بر پیشانی مادرها را فراموش کردی ...هر دمی که به این دنیا می آید نعمت است . حالا چرا نقمت ؟!!!

با وجود شما دوستان گرامی خوبم و تندرست ..

تشکر از حضورتون.
موفق باشی

مهشید پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام بر دخت
دلشیفته و دلنشین و زیبا !!
خوش قسمته و خوش بحالش میم

سلام بر گل خوشرنگ

تو لطف داری ...
در توصیف و نگارش مهشید نیز ملکه احساسات زیباست !

موسا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

یک گل سرخ هدیه از من به میم. که دوست داریش...

سلام بر موسای عزیز
زیبا بود این گل سرخ عین ذهن زیبای موسای خومون !

دلت شاد و ممنوم

من پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

خداجان خوشگلم، با منی یا با اینها؟

خدا هرجاست و با همه است !

حمدان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://kingport.blogsky.com

سلام - پس از مدتها دوری با مطالبی تازه بروزم خوشخال میشم اگه سری بهم بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد