..تو را نگه می دارم٬ ولی ...

 

 

مى‌خواستم دنیا را عوض کنم

دنیا عوض شد

اما کار من نبود

مى‌خواستم انسان را دگرگون کنم

انسان‌ها دگرگون شدند

نه آن‌گونه که من مى‌خواستم

حالا دیگر

فقط مى خواهم‏

تو را نگه دارم

همان گونه که بودى

بى هیچ تغییرى

پیچیده در رویاهاى کاغذی‌ام

و تو

مى دانم‏

عوض نخواهى شد‏

همان گونه که بودى گریزپا

پر طغیان و تغیر

ویران گر

رودخانه‌ى آتش ‏

(شهاب مقربین) 

 

 

 

پ.ن۱: به زور تو را در خودم،در ذهنم، و در خیالم نگه داشته‌ام.!  

پ.ن۲: مثبت باش !

پ.ن۳: فقط به خاطر تو !

  

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
ستاره باران دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام دخت هرمزگان . انتخابی زیبا . آدمی را کی میتونه تغییر بده عوض بشو نیستند باورم کن .

من که نیستم (پ ن ۱) ؟!!!

سلام بارون من ..
نخسته ..!

سخته ..آره ! نه شایدم سخت نیست کمی خون دل خوردن می خواد .!

تو گل باغ منی ...

دلت شاد و موفق در پایان نامه ی تموم نشدنیت !(خنده)

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

می خواهی سد راه شوی
اینگونه جا گرفتی در من
سد راه هر چی بی مروتی در این دنیا
سد راه هر چه نا مهربانیها
سد راه هر چه بد
و تو ممکن می سازی دلها را به لمس خدا
به باور شمعدانیها به رقص قاصدکها
و به پاکی نگاه دایره ای بنگری
جا می دهم من در خود هر چه را که بوی تو بدهد
چه بخواهی چه نخواهی تو جای می گیری
در دل من در دل نادیه ، انبا ، کاپوچینو ، مهرگان در دل خیلیها
دلیل نمی خواهد اجبار هم همین طور
بدی ها و هر چه که در این دنیا منفی باشد
دور خواهم ساخت از خود
فقط به خاطر خدا ، تو ، ،‌و آدمهای اطرافم
ممنون از لطف همیشگیت بنگری مهربان - لو دیریا

سلام بر لودیریای عزیزم ..

میدونی چند بار خوندمش !! بدلم نشست لطافت وصف و کلامت ..

حباب دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام و گل ...

سلام و نخسته حباب عزیز..

ممنونم از حضور گرمت با مشتی گلهای زیبا ..

کمالی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

غصه خوردن را عده‌ای آدم دیوانه منع کرده‌اند. کی گفته تو غصه که می‌خوری دیوانه تر میشی !!!!!!!!!!!!

سلام سوسن عزیزم. وقتی موج ها بر خلاف باد حرکت می کنند دریا را تقصیری نیست !

تو مهربونی و مهربونها بخشش بخشایش بخشیدن را خوب بلدند.


سلام خانوم گرامی .
نخسته ...
تآثیر گذار بود ! فکرم رو مشغول کردی !

It is better to be kind than right ...شاید همین باشه !

موفق باشى

فریبا صادق زاده سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://http://sibe-talkh.blogfa.com/

تو همه چیز را خودت از درونت ساختی واین یعنی تو همه ای ای چیز های

سلام فریبا خانوم
واوو...ممنونم از گفته های ذهنت که زیباست و دلنشین .

لیدا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://lina.blogsky.com

سلام

قشنگ و پر احساس بود ...

با پست جدیدی در خدمت شما خوبان هستم ...

( گپ خودمانی من و ناصریا ... )

یا حق ...

سلام لیدا جون

ممنونم ...حتما.

مهدی صابری چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ http://lengehkarate.com

سلام
مرسی...

سلام قهرمان گرامی

ممنونم از حضورت .

پ.نون چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

چشم قربان :)

امیدوارم کردی ...

سلام و چشمت بی بلا (گل)

ابراهیم پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ق.ظ

چه خوب...
این روزها همه عاشق اند و از درد عشق می نالند
باور کن همین هم جای امیدواری است که هنوز دلی هست که ...

سلام و نخسته ..
حسرت می خورم به اینگونه بودنش ...!
دلی هست که عاشق بمونه و ببخشه .. .

دلت همیشه مهربون و شاد

مهرگان پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب هستی؟

موفق باشی و فرخنده دل

سلام عزیزم

لووت شاد و دلت خاش ..

امامدادی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

اخر مرگ حتما باید یک جایی در جامعه باشد؛ اگر این جا، دیگر مذهب نیست، باید که در جایی دیگر باشد؛..... ممنونم بهم سربزنید

سلام

حتما خدمت میرسم .

مردم شناسی مکران پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://makorananth.blogfa.com

سلام با پست سه مطلب جدید بروزم.

ممنونم از حضورت .
مکران و مردم پاکش ...سلام

سعید امامی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
شعر زیبایی بود
به روزم وقت کردی سر بزن

سلام
ممنونم ...حتما میام .

مسعود پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://masoudzerehizade.blogfa.com/

سلام وب زیبایی دارید

سلام ..
مرسی که زیبا دیدی

لاری جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
حافظ می گه:
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی.
اما من نمی دونم.
به هر حال همه گاهی پاک پاک ناامید می شن. حتی حافظ!
ما ایرانی ها! خدایا- کی- کجا و تا چند؟
سبز و خرم باشید.

سلام و نخسته دوست عزیز..
افسوس ... حیفم میاد از همین . کی و کجا خدایا ..

تشکر از حضورتون . شاد و موفق باشی

بندرجاسک-فرزاد بادروج شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://jaski.ir

سلام بنگری عزیز
کلا یادم رفته بود که می خواستم بهت حرفی بزنم...
تاخیرم را به حساب مشغله بزار
راستش هر وقت میام تو وبلاگت همیشه با مطالب نسبتا غم انگیز و اشعاری با تریپ غم و حزن روبرو میشم و همینا باعث شدن هر وقت وبلاگ بنگری به ذهنم میاد از وبلاگت یک فضا و محیط سرد توی ذهنم خود به خود نقش می بنده.
البته هر کس سلیقه و مسیر و هدفی را از قبل برای رسانه یا وبلاگش مشخص کرده و من بازدیدکننده حق ندارم به شما امر و نهی کنم چون می دونم خیلی ها بر عکس من فکر می کنن و از فضای وبلاگت خیلی حال می کننو و بهشون فاز میده.
البته از این هم نباید بگذرم که در کنار بیان مشکلات و محرومیت های مردم و کودکان منطقه بشکرد در بعضی از پست ها جاهای دیدنی بشاگرد را هم معرفی کردی.
بنگری عزیز و دوست داشتنی من را بابت این جسارتی که کردم ببخش.
موفق و موئید و استوار باشی

سلام و نخسته بادروج عزیز..

قلم و اندیشه مرا به این سو سوق میدهند ...باور کن با قلب من گویی فراری اند . قلب یک طرف و این دو یک طرف !

خوشحال شدم که نظرتون رو اینچنین ساده و رک بیان کردی - اما ناراحتم که چرا قبلا نگفتی (لبخند) . دقیقا هر کسی یک مسیری رو انتخاب میکنه اما نظر دوستان هم بسیار مهمه برای بهتر نوشتن و بهتر طی کردن مسیر !

شما کلی لطف دارید و بینهایت نظرت تاثیر گذار بود .!

همچنین موفقیت را برای شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد