تجسمی که در خاطره ها پرسه می زند

 

در فضای وبلاگ نویسى یا در کل همان فضای مجازى یک تصور، یک تجسم عینى و ظاهری از دیگر دوستان فضای مجازی داریم که بنظرم این تجسم ظاهری در فضای مجازى با عالم واقعی و حقیقى مغیارت داشته باشد/دارد .!  مثلا دوستى را که یک فرد جوان بیست و چند ساله ، لاغر اندام، و شوخ طبع تجسم می کنیم که شاید او اصلا یک فرد مسن ، جدى ، و اخمو ...باشد ! . یا مثلا در عالم مجازى تجسم کنیم یکى را کوتاه قامت ٬ چاق ٬ سبیل کلفت ، متین ، روشنفکر اما در عالم واقعى یک فردى از آب در می آید که هیچ وصلتى با این صفات مجازى ندارد ! . در دنیاى مجازى تجسم ظاهری ما از یک فرد از نحوه نوشته ها و طرز تفکر فرد یا همان نحوه مخاطبه با مخاطبین او تشخیص یا حدس زده می شود که شاید این تجسم در دنیاى حقیقی کلی مغایرت داشته باشد یا تقریبا شبه همان عالم واقعی می تواند باشد .

خوب، احتمالا اکثر ما دوستان این فضای مجازی را تا کنون ندیده ایم ٬ اما تجسم ظاهری از دوستان در ذهن داریم . حالا تجسم ظاهرى من از برخى دوستان مجازى به این نحو مى باشد ..ضمنا اگر اشتباه است کلى معذرت می طلبم... لطفا خودتان تصحیح بفرمایید ! فکر کنم شما هم از دوستانتان تجسم ظاهری در ذهن دارید که تجسم هر فرد با فرد دیگر مغایرت دارد.   

دختر خلیج :

قامتی بلند و لاغر اندام ٬موهای خیلی بلند و پوست سفید و چشم هایی مهربان ٬ حساس اما مهربان ٬ دوست داشتنی ٬ نهایت خودمانی بودن را با او احساس می کنی ٬ منطق بین ٬ دوستدار آزادی و عشق !  

 

شبح دریا :

قامتى متوسط مایل به کوتاه، کمى لاغر و فرز و چالاک، موهاى کوتاه با آرایش ساده. در حرکات و اخلاق بسیار متعادل و هماهنگ !  

 

از عشق چیزی بگو :

بلند بالا و باریک اندام، موهاى شبق‌گون بلند و پوست متمایل به گندمى، حساس تا کمى زود رنج و مهربان و بسیار مستقل ، نکته ‌بین و باهوش.  

 

سکوت شبانه :

قامتی بلند٬ چهره ای جدی ٬گرم و پرجوش در میان دوستان ، فردى اجتماعى ، خوش حرف ، شنوده خوبى هست ،  مستقل تحلیل مى‌کند، از هیچ مشورتى براى دوستان دریغ نمى کند ، ساکت عین لوگوى بالای صفحه وبلاگش !  

 

از صمیم قلب :

قامتی متوسط ٬ چهره ای معصوم ٬ ساکت ، با قلبى صاف و پاک ، روحیه لطیف ، خوشرو و خوش کلام،  اما کمى نا امیدوارانه به زندگى مى نگرد!   

 

پرپروک :
قامتى بلند ، خوشرو ٬ دید زیبا دارند نسبت به تمام چیزهاى پیرامون و مطمئنا ذهن زیبا نیز دارد ، ساده و بى آلایش ، استقامت او همچو دریاست ، دوستدار دوستان وبلاگ نویس ، و فردى اجتماعى ! (البته من عکس ایشان را بارها در فتوبلاگش دیدم اما بقیه صفات همین است که نوشتم)!   

 

گراناز :

قامتی بلند٬چهره ی خندان ٬ زاویه های جالب و زیبا را از لنز دوربینش می بیند و ذهنش به همان اندازه زیبایی پدیده ها را می بیند که از ثبت آنها دریغ نمی کند ٬ از دیدن عکسهای متنوع و خلاق او حرفها...دردهای زیادی را می توان درک و حس کرد، در کارهایش جدی،  و فردى اجتماعى٬ متعاون ٬رئوف و دلسوز قشر پایین جامعه !   

 

دخت کنگ :

فامتی متوسط و خوش‌اندام و ورزیده، خوش محضر و جدى و خیلى سنگین و در عین حال خیلى مهربان و دلسوز همجنسان خود !   

 

سیاورشن :

همیشه با رنگ کویری٬ یا اصلا بگویم جنوبی وبلاگش برایم مجسم می شود ٬قامتی مناسب، چهره ای جدی ٬ چهار شانه ٬ کم حرف ٬ اهل نقد و انقاد٬ دلسوز هنر و هنرمندان هرمزگان!     

 

ستاره باران :

بلند بالا و خوش‌اندام ، بسیار مهربان و خونگرم و پراحساس و زود رنج !   

 

از اینجا و آنجا :

قامتی بلند ٬ عینکی ٬ شیک پوش٬ متفکر ٬ روراست ٬واقع بین ٬خوش صحبت و خوش قلب!  

  

آبى آرام :

قامتی متوسط با موهای سیاه لخت ٬ چشمهایی که زیبایی شعر و شاعری در آن دیده می شود٬ آبی آرام در سکوت و آرامش ٬ خانومی در اوج مهربانیت !   

  

حباب :

 تجسم ها دروغ می گویند اما خوابها دروغ نمی گویند ! حباب را نمی دانم خانم است یا آقا اما احتمال می دهم آقا باشد . قدی متمایل به بلند با موهای کمی کوتاه و صورت دراز، معمولا بیشتر گوش می‌دهد ٬ ساکت  ٬ حسی شاعرانه دارد ٬ و دلسوز !    

 

انبه میناب :

قامتی بلند ٬ شیک پوش٬ کم حرف ٬ خونسرد و متوازن ٬ معمولا مو شکاف ٬ و در اخیر خوش بین و خوش قلب !  

    

شکلات داغ :

قامتی متوسط٬ شوخ و سرزنده ٬ سنجیده٬ خیلی مهربان و روراست٬ موهای نرم و بلند خرمایی ٬موشکاف٬ خوش بین و خوش قلب !    

 

آسک :

قامتی متوسط ٬ موهای سیاه ٬ چهره ای جدی ٬ متفکر ٬ فعال٬ دوستدار دوستان دنیای مجازی ٬ واقع بین  !    

 

ناخدا :

مرد میان سال٬ باتجربه٬ اهل دریا و همچو امواج دریا پرخروش و گاه آرام٬ واقع بین٬ منطق پذیر٬ دلسوز!      

 

هیئت کاراته :

قهرمان هرمزگان. چون قهرمان است پس دیده شده است و در وصف قهرمانان شجاعت- استقامت کوشش-موفقیت کلماتی هستند بی نظیر !   

 

مهشید :

متوسط الاندام و خوش‌فامت، موهای نرم و صاف خرمایی و پوست سفید، چشمانی مهربان و شوخ، پر حرکت و پرانرژی ساکت اما بعضی وقتها شیطنت دخترانه!!     

 

بهشب :

بلند قامت و لاغر (این رو از عکسش میدونم!) شوخ طبع٬ در جمع دوستان گرم و صمیمی !  

 و به بقیه دوستان هم ارادت بسیار خاصى دارم ... 

 

نظرات 40 + ارسال نظر
لو دیریا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://lodirya.blogsky.com

درود بر بنگری
در مورد پرپروک به نظر من همه چیزایی که گفتید کاملا درسته
در مورد بهشب فکر نکنم زیاد شوخ طبع باشه این بچه مثل ماست می مونه :)
و من نوشته های بنگری رو باید بخونم تا وجود تو را حدس بزنم

سلام لودریا عزیز
ننخسته ...
خوشحالم کردی که تجسمم در مورد پرپروک درسته !واوو..

اوه ه ه٬ بهشب و ماست !!

تازگی آشنایی من با وبلاگت دقیق نمیشد تجسمت کرد! ممنونم اگر خوانده شوم ٬ حس و سپس حدسم بزنی !

موروک گلمپا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://morook.blogsky.com

سلام ج چه ایده ی جالبی
درباره ما هم اتونی بنویسی همشهری؟
یکشنبه اجرا موهه بدو ببین اگه وقت اتکه

سلام همشهری عزیز
ممنونم ...
سر فرصت حتما انویسم و سعی اکنم بیام ..
شاد ببی

سعید امامی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://bob5.blogsky.com/

سلام دادا چه خبر پیدات نین....

سلام کاکا
امنوشتن یعنی پیدا بودم (لبخند)

مهرگان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
اندر احوالات دخت هرمزگانی؟ خوبی؟

راستش برام جالب بود .
ممنون از لطفت . در مورد خودم : نسبت به من خیلی لطف داشتین نمیدونم کاش واقعا همین جوری باشه!!

از حسن نگاه شما نسبت به همه دوستان ممنون

موفق باشی .
تولدت مبارک (یه دسته گل نرگس)

سلام خانوم گرامی..
ممنونم ...

هست که نوشتم ..
از شما هم واسه همه مهربونیهات سپاسگذارم ...
امممم ...چه بویی داره نرگس !

HB جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ق.ظ http://khamir.blogfa.com

پیرزنی 50-40 ساله اهل قلم

ممنونم ....منم دوست دارم عمرم طولاتی باشه شاید از این طولانی تر (لبخند) ...

شاد باشی

سکوت شبانه جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

فک کنم اینجوری که تو تعریف کردی احتمالن یه چند باری همو دیدیم و تو ساحل با هم قدم زدیمو کلی داستان برای هم سر و هم کردیم .
تو اگه تیرنداز میشدی مطمئنن تیرانداز قابلی بودی چون هیچ شکاری از دستت با این نشونه گیری دقیقت در نمیرفت .
ولی تو :
خیلی اروم تر از اون چهره فوق العاده گیرای شیطونت هستی یادته که قبلن هم اینو بهت گفته بود خانم (خنده)

سلام سجاد عزیز..
واسه داستان تعریف کردن کجا بهتر از کوهنوردی !!! اگه دستم به گلوت میرسید خفه ت میکردم ! (لبخند ) .
شکی نیست اما اگه بشرطی که تیرانداز حرفه ای باشم !!

منم بارها گفتم ممنونم !

حباب شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://hobaab.mihanblog.com

سلام بنگری جان !
در تجسم سر و صورت تجدید نظر شود ...
‏(لبخند)
‏(‏گل)

سلام حباب عزیز
ممنوم از حضورتون ...
اوه ...حباب من همین است که تجسم کرده بودم ! اما باز تجسمت خواهم کرد !(لبحند)

موفق باشی

حسین پیغامی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://peyghamei.blogsky.com

سلام دوست عزیز (تا بر آمده پیری پایم از رفتن ماند) بروز هستم منتظر حضور و نظر دهی شما استاد گرامی می باشم

سلام
حتما خدمت میرسم
موفق باشی

احمد بازماندگان قشمی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.aftoweqeshm.blagfa.com

سلام
دوری ودوستی .........
هرگاه یادتان می کنم به گالری عکسهای شما سر می زنم وخنده زیرلب و بقیه اش دیگه بماند وقتی که به قشم آمدید

سلام بزرگوارم ..
دوری و دوستی. سلامی و خداحافظ. همین! (لبخند)..

خاطره اسکله قشم را هیچوفت فراموش نمی کنم ...
تشکر از حضورتون ...
موفق باشید

ابراهیم شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

سلام. چه خوب که دوباره با ما آشتی کردی!

قامتی مناسب ٬ عینکی ٬ شیک پوش٬ متفکر ٬ روراست ٬واقع بین ٬خوش صحبت و خوش قلب!

با این تعریف های شما من تا یک هفته از شدت ذوق و شعف احتمالا خواب و خوراک نخواهم داشت!!!!

سلام جناب دکتر عزیز

همیشه با زمان و عقربه هایش آشتی بودم !

منم از شعف شما به شعف اومدم !!!

شاد باشید

روح اله بلوچی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام....
همه که خوشتیپ و مانکن شدند بنگری جان...!!
خیلی جالب بود همچه ایده ای....در مورد من اینکه گفتی ...دوستدار دوستان وبلاگ نویس ......کاملا موافقم...من به همه دوستان ارادت دارم...ممنون از تو بابت همه چی

سلام بر روح عزیز

بی سلیقه و بی ذوق بودن رو دوست ندارم ...شاید این باشه دلیلش!!(لبخند)..

ممنونم که مورد پسند شما و دیگر دوستان هست ...

دقیقا این رو از حضور گرمتون در تمومه وبلاگا درک کردم ...سپاسگذارم از شما و اظهار نظر لطفتون .

ستاره شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

گلی بخدا !..سلام گلم
کاش خوش اندام بودم ...(لبخند) زود رنج رو درست نوشتی و اما ...بنگری رو بنویسم ..

خانومی بلند قد ٬ صورتی گرد ٬ موهایی سیاه رنگ ٬ بسیار مهربون خوش ذوق و سلیقه٬ رنگ زیبات آبی و صورتی ! برعکس نوشته هات یک خانوم احساساتی حساس کناره گیر٬ اهل دل و قلم !!!!!!

سلام خانومی
اوه ...خوبه تجسمم تا حدی قابل قبولته ..

کناره گیر...در برخی موارد (لخند) ... و رنگها درسته ! اما کاش به زیبایی توصیفت بودم !

دلت شاد و موفق باشی گلم

جزیره متروک شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ

من هم به تو ارادت دارم ..تنهادوستی بودی که در تمام لحظات با من بودی ..
بنگری مهربونتر و دلسوزتر از آنچه بشه تجسم و تصور کرد!

سلام .......

سلام جزیره جان !
سپاسگذارم از اظهار نظر لطفتون - یک وظیفه بود...
شرمنده فرمودید ..

شاد باشید

سعید امامی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://http://bob5.blogsky.com

به روزم سربزن دادا...

نسل سوخته شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

آدمای که تجسمشون تا خاطرات تو پرسه می زنه همه شیک پوش - قد بلند- زیبا - شیرین و دلسوزند ! بنظرم رسید که تو خوش بین و زیبایی دیدت نسبت به همه مثه خودته ! یک روح زیبا با یک چهره خندون با چشمهایی عین منیارهای قدیم مصر جذاب و فردی مهربون ٬ سن وسالی ازت نگذشته اما طرز نوشتار و تفکرت چیزی بغیر از اینا میگه ! این تجسم من از سوسن عزیز !...

ایده زیبا و جالبی بود ....

سلام و نخسته !!

چشمهای مینیاتوری ...!! زیبا بود و جالب اما حبف که به این زیبایی نیستن !!

بینهایت از حضور و اظهار نظر لطفتون متشکرم ...همراهی و همدلی شما همیشه شامل حال من بوده و تا اینجا که رسیدم به لطف شماست ..

شاد و موفق باشید

بندری شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام بنگری . ایده جالب و زیبا .
مه هم عرض ارادت امسهتن به بنگری مهربون و دلسوز که افتخار اکنتن هرمزگانین و صاحب اندیشه و قلم زیبا . کربونت

سلام و نخسته همشهری ..
بینهایت از لطف شما سپاسگذارم .
دلت شاد

بهشب یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

با خوندن این پست روحیه گرفتم دیشب رفتم دو تا شلواردو تا تک پوش و یه جفت کفش خریدم.این که مریم میگه من ماستم راست میگه من عاشق ماستم.

کلی خسارت دیدی ...اما به اینکه روحیه ات شاده می ارزه!
پس اینم به تجسمم اضافه میکنم ..ماست محلی لابد میخوری (لبخند)

شبح دریا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

شوکه شدم !! سوسن و این چیزها !
از من کی ساختی وای خدای من ....یک فشین بودی زیبا !....خوب به هر حال بسیار ممنونم اما فرز و چابک رو اگه نادیده بگیری بقیه رو میشه کاریش کرد (گل و لبخند) .

از تو چی بگم : غرور جایی نداره تو زندگیت دوستدار مردمان ضعیف و ناچیز بی ریا و ساده مهربونی . و کم دیدم کسای که دارا باشند و غرور دارایی گمراهشون نکرده باشه...(گل)

سلام و نخسته ...
پس هستی دیگه ...

تمام دار و ندار من ۴ تا استخون و چند تیکه لباس تنمه (لبخند) . بینهایت شرمنده مرامت و تشکر از اظهار نظر لطفت .

شب بلورین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام دخت .
ایده جالبیه !
ممنونم از تو بابت محبت و ارادتهای بیشمارت..

سلام کاکا ...
ممنونم از حضور و اظهار نظر لطفت ..
کجایی بنده خدا ؟؟؟

ماه لی لی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ


درود بنگری عزیز..ایده هات همیشه روشنی بخشند..
چشمم از مهر توا نور گرفت..آرامشم کو؟ ..کاش این آرامش در جرینگ جرینگ دستان تو به هم میریخت بنگری...کاش اوج را می فهمیدم ومهربانی را..
سپاسگزارم از مهرت..مهری که در بی نهایتت همراهی همیشگی است بانو.

سلامی به آرامش سکون شب پر از ستاره خدمت ماه لی لی ..

عزیزم...کسی که در لابه لابه ی ذهنش شعری از آرامش خیال از حسهای لطیف می سراید بی دریغ مهربانی در قاموس وجودش تلالو می کند !!

همچنین از شما و حضور همیشه سبز و گرمت سپاسگذارم .

شاد باشی

دریا دلان یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام دخت مهربان
من هم عرض ارادت دارم و می گویم بانویی هستی با کمال اخلاق زیبا !

سلام جناب و خسته نباشید

بینهایت شرمنده فرمودید ...سپاسگذارم .

روشنک یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://azeshgh.blogsky.com

سلام عزیز نادیده که تجسم تو هم سخت به نظر می آیداما وقتی دختردریا باشی و همنشین ساحل می توان چهره معصوم و آرامش ظاهریت را شناخت و از تلاطم هایت نگران شد با موجهایت سفر کرد...
در مورد ما که درست بود به جز "باریک اندام" بودنمان...

سلام دوست عزیزم ...
شما لطف دارین که اینچنین تجسمم کردی .... سپاسگذارم ..

پس تجسمم درسته (لبخند) ..

پدربزرگ دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام
طرح جالبی دادین تصویر برداری از خیال .. خوب من همیشه بنگری رو دختری ۲۲ تا ۲۴ ساله یه کم تپل یعنی همون خوش اندام خودمونی البته به چشم برادری(چشمک) چشم درشت و میشی فرم صورت تقریبا گرد و با نمک رنگ پوست سبزه مایل به سفید قد متوسط ۱۵۸ خوبه.نه ۱۶۰ دیگه بیشتر نمیدم رنگهای شاد میپوشه نوشتن رو دوست داره عاشق سفر و تفریح رو بندر و بندری بودنش تعصب داره بهتر بود مددکار اجتماعی میشد تو جمع دوستان سخن وره یعنی از همه بیشتر حرف میزنه (شوخی) زود رنجه اما زود هم فراموش میکنه که کی رنجوندتش .. کف دستت ببینوم. هاا

سلام بر پدربزرگ
نخسته ..مدتها بعد در اینجا ...
چقدر خوشحالم از اینکه پدربزرگ نوشته های من را دنبال میکنه و میخونه ...این خودش یک تجسم زیبایی از پدربزرگ در ذهنم ایجاد کرده ! خوب و مهربون ...و کف بین بسیار بسیار ماهر و حرفه ای هستی !!!!!!!!!!

۱۶۰ خوبه !(لبخند) تجسم شما از من عین واقعیته ...(گل)

از حضور و اظهار نظر لطفتون بسیار خرسندم و امیدوارم شاد و موفق باشی ..

بدیس دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.باید اعتراف کنم که روانشناسیت حرف نداره...ازطرفی تجسم روحیات ٫وضعیت فیزیکی واخلاقیات افراد از روی نوشته ها وافکار آنها کاری بسیار مشکل ودر عین حال ماهرانه است...باید به داشتن این روحیه واحساس به شما تبریک گفت .ممنون

سلام بدیس عزیز
سپاسگذارم از اظهار نظر لطفتون ...
با شما موافقم دقیقا کار دشواریه ...بازم خوشحالم که اکثر دوستان رو بنحوی که در واقعیت هستن تا مقداری تجسمی شبه اون در ذهنم دارم ....

تشکر از حضور همیشه گرم شما .
موفق باشی

حبیبی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://birdwatcher.persianblog.ir

چه جالب تا به حال به این فکر نکرده بودم
من همیشه شما را با پس زمینه ای از دریا تصور می کنم و نگاهی مهربان

سلام جناب حبیبی
چه تجسم زیبایی ...بسیار خرسند شدم از نظر و حضور گرمتون .

کمالی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام بنگری جان!
لذت بردم از ایده جالبت . تجسم افرادیکه تا بحال ندیدیم کار ساده ای نیست حالا همونطور که گفتی یا درست از آب در میاد یا نه ..

شناخت من از تو که (تجسم نیست) اینه که بنگری دلی داره مثه دریا همین ..

سلام خانوم بزرگوار

ممنوم از همیشه حضور سبز شما و دلگرمیهاتون .

همیشه نظر لطفت مرا شرمنده میکنه ..

دلت شاد

انبا میناب دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

بنگری جون سلام و نخسته ..
کسی که کم حرف و خونسرد و متوازن هست نمی تونه موشکاف باشه در ضمن در شیک پوشیدن من شک نکن و قامتی بلند و اندامی مناسب و ظریفی دارم ..
ممنون از تجسم زیباتون با بیان لطیف
شاد باشی دادا

سلام سمیره خانومی گل ..
ممنونم از نکته جالبت! . یقین داشتم که نوشتم شیک پوشی ! اوه سمبتیکا !!!!

تشکر از تو که همیشه دادا و همراه خوبی هستی ..

شاد و موفق باشی

برگ آخر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://last-card.blogfa

سلام سرکار خانم
ایده جالبی بنظر میرسه .
من هم ارادتمندم . بنگری یعنی دخت هرمزگانی با تمام هرمزگانی بودنش تصور و تجسم کرد !

سلام و خسته نباشی
سپاسگذارم ..

کرگین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

احسنت دور هم جمع بودن زیبان روحیه اتبخشیدن به همه دوستونت . کار زیبایی هسته . دخت هرمزگان !

سلام

سلام و تشکر اکنم از محبت و لطف شما ..
شاد بشی

بنیامین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://POSBASTAKI.BLOGSKY.COM

جالبه تمرکزتون رو شخصیت دیگران
و قدرت رک افراد به صورت مجازی
کاشکی ما هم درک می شدیم و حداقل تو لیست دوستانتون بودیم
موفق باشین خواهر

با ترانه ای تقدیم به استاد منصفیبه روزم

سلام کاکا
تشکر از حضور و اظهار نظر لطفت..
عرض ارادت خاص تقدیم شما و دیگر دوستانی که از قلم افتادند...

حتما خدمت میرسم ..
موفق باشی

حسین داج دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://photodaj.com

salam

vaghean in postetoon fogholadast

taghriban mishe goft motefavet nesbat be oon posthai ke ta hala didam

movafagh bashi

سلام
تشکر از حضور و اظهار نظر لطفتون ...

شما هم موفق تر

امیر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://eskele.blogfa.com

سلام ایده نویی بود و زیبا .

سلام
تشکر از اظهار نظر لطفتون و حضورتون در وبلاگ بنگری ..
شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://lodirya.blogsky.com

بنگری عزیز سعی کن موقع خوندن نخندی
تو یه خانم نه ریز اندام نه درشت اندام هستی آرام و به هیچ وجه موقع عصبانی شدن داد نمی زنی
پوستی نسبتا روشن با موهای مشکی و باید بین 27 تا 32 سال سنت باشه
پایبند به سنت و بومی بودن
خوش سلیقه، ، مهربان و دلگرم و مثل من عاشق هنری و باز هم مثل من تا زمانیکه از یه کسی بدی نبینی نمی تونی اخلاق و رفتار خشکی و بی روحی از خودت نشون بدی
و در کل یک وبلاگ نویس موفق زن در امر نوشتن
درود بر تو

سلام دادا و نخسته ...(گل)

باز هم از حضورت و دوباره خوندن بنگری تشکر اکنم شما لطف اتهستن که دوباره به ایجا هوندی و اتخوندن و تجسمم اتکه ... رک اگمت که لبخند امزه چون باور نمکه یکی مثه خودم بشت ...چه تفاهمی چه شباهتی ...اما با یک فرق.. ایکه شما احساس زیبای شاعرانه اتهستن اما مه نه (لبخند )

موفقیت و شادکامی برات آرزومندوم ...و امیدوارم در وبلاگ نویسی و اشعار زیبات مستمر بشی ..

هفلت سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام و عرض ارادات .
یک جمله هرمزگانیسیم و رئوف !(چشمک)

سلام جناب دکتر ..
نخسته .. لطف شما و اظهار نظرت شرمنده ام کرد ...بینهایت از حضورت سپاسگذارم .

موفق باشید

دخترخلیج چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام عزیزم ...
دیر آمدم انگار ! تو متن نفر اولم اما اینجا از آخر اول!
خب بذار ببینم منو چطور تصور کردی !
جوری نوشتی که همه خوششون بیاد درست مثل کتابهای طالع بینی !!! نقد روحی ات بسیار بمن نزدیک تر بود تا جسمی ! ۱۶۳ سانت جز بلند قامتان حساب میشه ؟! خلاصه بگم ۹۰ درصد رو بجا و درست حدس زدی . موهای بلند و مهربان و شدیدا خودمانی ! اما لاغر نیستم . این ورزشهای رزمی هیکل ما باربی ها رو خراب کرده ( سوت و آسمون پر ستاره ) حالا بذار من بگم :

من شما رو دختری سبزه و صبور و مصمم تصور می کنم . البته به حساب پپسی های باز شده نذار گلم !

به سبب پشتکار و فعالیت و بخصوص جنوبی بودنت باید لاغر اندام باشی . موهای فر و صورتی کشیده ... کمی از سنتون بیشتر نشون میدین و کلا رفتاری بیشتر از سن خود دارین در جمع ... صدای شما نازک و زیر نیست . . .
رسا و قاطع حرف میزنی و ۹۹درصد هم چادری هستی !
چون من همیشه شما رو در پوششی از چادر و مقنعه سیاه تصور می کنم . ظاهری اداری و رسمی !

منتظر ببینم حدسم تا چه حد درست بوده !

سلام خانومی مهربون و زیبا ..

آغاز با نام تو و پایان نیز با نام تو ...زیباست (لبخند) ..

بله ۱۶۰ به بالا بنظر من قد بلند محسوب میشن (چشمک)..
واوو...باربی... پس ناز نازی و چهره نازی داری ..اوکی .
خوب پس حدس من خوب از آب در اومده ..(گل) .

شما لطف داری خانومی ...خوب تا سطر اول درست بود . سطر دوم هم درست بود نمرت بیسته ..

واما موهای فر (ناراحت) و به بعد ...کمی ایراد داره (لبخند) ...۱٪ باید تخمین میزدی چادری باشم (چشمک) ...حالا همه اینها رو که گفتی برعکسشون تجسم کنی درست از آب در میاد (چشمک) ..

آن لاین می بینمت ...فدات و موفق باشی گلم .

گن جیش کک جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

گنجیشکک چی میخواست بگه ..!

مهدی صابری جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://lengehkarate.com

سلام
ممنونم

سلام جناب صابری
سپاسگذارم از حضورت ..
موفق باشی

فریده قاسمی جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام...عجب پست باحال و بدیعی.چقدر هم برایش وقت گذاشتین و زحمت کشیدین.به سهم خودم از شما ممنونم،لذت بردم...
و اما درمورد دخت کتگ.اولا قامت را فامت تایپ کردین !(معلم زبان انگلیسی هستم و نه فارسی ! اما انگار حرف دکتر ابراهیم در مورد خصوصیات وبلاگم در زمینه تصحیح املا همیشه صادق است ! ) ثانیا دخت کنگ قد کوتاهی دارد ثالثا خودتان مهربان هستید که دیگران را مهربان و خوب تصور می کنید.

سلام خانوم گرامی
خسته نباشی..
سپاسگذارم از حضور و اظهار نظر لطفتون ..

ممنونم از دقت و ملاحظه قوی خانوم معلم.

پس تجسمم کمی اشتباه و ایراد داشت (لبخند) ...دلتون مهربون باشه و روزهاتون موفقیت بهمراه داشته باشه

بندرجاسک-فرزاد دروج جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://jaski.blogfa.com

ما که نبودیم خدا را شکر...

سلام جناب بادروج
نخسته کاکا ..
فعال -قد بلند- لاغر اندام -صورتی باریک و کشیده .و دلسوز مردمان شهر ...

گفتم دوستانی که از قلم افتادن..عرض ارادت دارم خدمتشون !

دلت شاد و موفق باشی

نبیل پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://khabardar.blogsky.com

من تازه وبلاگم ........سلام .
کارتون جالب بود . لذت بوردم . منتظر ایده ، خلاقیعت و حرکت بعدی .

سلام
به جمع بقیه وبلاگنویسان خوش آمدی ...
ممنونم از حضور و اظهار نظر لطفتون ..
به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد