سلامــــی دوبــــاره

 

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد
به جویبار که در من جاری بود

به ابرها که فکرهای طویلم بودند
به دسته های کلاغان

که عطر مزرعه های شبانه را
برای من هدیه می آوردند

می آیم٬ می آیم ٬ می آیم
با گیسویم ٬ ادامه بوهای زیر خاک

با چشمهایم٬ تجربه های غلیظ تاریکی
با بوته هایی که چیده ام از آنسوی دیوار

می آیم٬ می آیم٬ می آیم
وآستانه پر عشق می شود ....پر عشق                
 (فروغ فرخزاد)   


همچنان..سلامی دوباره تقدیم دوستان و تشکر از عزیزانی که در طی ماههای گذشته با ایمیل های و پیامهای خود مرا شرمنده لطف و محبت خود کردند . از نظرات دوستان در پست قبلی بی نهایت سپاسگذارم٬ هر کدام از دوستان به نحوی از وب نوشته های من استنتاجی داشتند و آنچه برای من قابل احترام و مهم بود نظر صادقانه ی هر یک از شما دوستان بود . قدردانی میکنم .  


و من هم به نوبه خود می گویم ویلاگری موفق است که آنچه خود می اندیشد صادقانه بنویسد. ویلاگ یک دنیای خاص هر وبلاگ نویس است نه کسی برایت تعیین تکلیف می کند و نه تو برای خوانندگانت ... ویلاگ نوشتن نه نیازی به تعریف دارد و نه تبلیغ . آزادانه از هر دری که دلت می خواهد می توانی بنویسی ..می توانی از این سوی خط به آن سوی خط عبور کنی بشرط اینکه قوانین عبور کردن از خط قرمز را رعایت کنی ! وبلاگمان را می توانیم با صداقت تزئین کنیم و بدلخواه آن را بنمایش بگذاریم . هدف از وبلاگنویسی شهرت و برندگی نیست ٬ هدف ایفا کردن نقش انسانیت است . بجز غم نان ٬ به غم های انسان امروز بیندیشیم ... و دیگر اینکه این نوشته فقط نظر شخصی بنده است و برای تطبیق و تعمیم آن به دیگران ننوشته ام .   

 

و با تشکر از دوستان: ناخدا چوک سورو ٬احمد بازماندگان قشمی٬ استاد بزرگوارم مجید صفرخواه٬ گرناز٬ انبا مینوو٬ پرپروک٬هرمز نو٬ حباب٬ از اینجا از آنجا ٬دست نوشته های یک پزشک٬ از عشق چیزی بگو٬ کرگین٬یاسمین٬بندرجاسک ٬رحیمیان٬مهرگان٬طناز٬سجاد٬منیژه احمدی٬ یارا جعفری٬ سمفونی مردگان٬ شب بلورین٬احسان رضایی٬مهلا٬خدادادیان٬احمدپور٬مهدیه٬ستاره٬آبی تر ازخسته٬دهنل٬جغد بندری٬آسک٬مهدی صابری٬صفورا٬سنگار٬بابونه٬فریده قاسمی٬بانوی کنگی٬ذهن زیبا٬سهیل٬بهارین ٬ سیاوش ٬ معصومه صادقی ٬ نهنگ٬ سمیه صالحی ٬نادیا قاسمی٬شبح دریا٬جزیره متروک٬پدربزرگ٬سحر رومی٬ سیاورشن ٬ثریا ۱۴۳  ٬رقیه ذاکری٬اخوان محمد و مهدی ذاکری٬زهرا مظلومی و ببخشید اگه کسی از قلم افتاده ..مدیون همه مهربونیاتون هستم .      

 

تا پستی دیگر ....قربانتون  

 

  

 
نظرات 24 + ارسال نظر
پ.ن دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام!!!

خوب گیرت آوردم!

مبارکه وبلاگ نو!

هنوز نخوندمش دارم تعطیل می‌کنم برم. سر فرصت می‌خونم.

برای الان فقط مبارکه و خوش اومدی. :)

سلام

اوه٬ خواستم غافلگیرت کنم ..غافلگیرم کردی.

ممنونتم ...وبلاگ نو که نه ..اما وبلاگی با لباسی نو شاید..(لبخند)

معین-یکی مثل همه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://akhareshchi.blogsky.com

پست اول یعنی شروع
شروعت رو تبریک می گم
هوای جنوب چه طوره؟

سلام
پست اول بعد از مدتی ننوشتن ..
ممنونم که تشریف آوردین..

معمولی اما دلنشین ...

پ.نون دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ http://babune.blogsky.com

پاک گیجم کردی دادا!

اون چی‌چیه؟ این پس چیه؟ :) هرچی که هست درسته.

آفرین خوب کردی شروع کردی. :)

آها! فهمیدم یه چرکنویس برای تمرین این درسته؟

حرفت در مورد وبلاگ و بلاگر هم حقه. فقط کاش ماها بتونیم این حقیقت رو به خودمون بقبولونیم نه که زبونی، دلی!

بله کاکا ...اون چیزی که دیدی چرکنویس واسه تمرین بود. اما تو یکی منو غافلگیر کردی (لبخند) ...

ممنونم از لطفت ...

حباب دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://Www.Hobaab.mihanblog.com

خوشحالم ... (گل)

سپاسگذارم جناب
حضورتون خوشحالترم کرد ..

سیاوش کاویان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://MBY.BLOGFA.COM

واقعا نمیتوانم خوشحالیم را از باز گشتتان به دنیای وب ابراز نکنم.حیف شما و قلم توا نایتان بود که ننویسید.باز گشتتان در قالب چدید مبارک.
شاد باشید و همیشه خندان.

سلام جناب دکتر ..
با سخن صادقانه ات کلی مرا شرمنده فرمودید . سپاسگذارم .

روح اله بلوچی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام و خوش امد بابت همه چیز...
حتما اینجا رو میبینم

سلام روح الله عزیز ..

تشکر ویژه از شخص شما بابت هر لحظه همراه بودن ..علی الخصوص طی مدتی که از عالم وب نویسی دور بودم .
همیشه صفا میارین ..
شاد بشی

خدادادیان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

حضور دوباره شما خجسته باد
بنگری عزیز شرکت نفت برای مناطق جنوبی آگهی استخدام زده که در این لینک می توانی ببینی
http://www.naftnews.net/naft_img/pdf/Estekhdam87.pdf
لطفا به بچه های خوب و بیکار هرمزگانی اطلاع بده تا در آغاز شروع دوباره بانی خیر باشی
البته این آگهی مختص آقایان است
موفق باشی

سلام جناب خدادادیان.
بینهایت سپاسگذارم از نظرتون و همچنین آگاه ساختنم از این آگهی ٬ حتما طی پستی این آگهی را به دوستان اطلاع خواهم داد. تشکر از همدلی و همکاری ..

شاد و موفق باشید

بهارین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام دخت هرمزگانی عزیز...خوشحالم برگشتی و دوباره می نویسی...این روزها خیلی از دوستان وبلاگ هاشون و رها کردن به امان خدا و دیگه نمی نویسن...منم این افراد و که می بینم دست و دلم برای وبلاگ نویسی کار نمی کنه...ولی امیدوارم مثل شما یکی یکی بیان و ادامه بدن...آخه اینجوری با امیدواری بیشتری می نویسم...
باز هم می گم...خیلی خوشحالم برگشتید...
فقط زود به زود بنویسید...ممنونم.موفق باشید

سلام بهارین عزیزم ..
بله ... هر کدام بدلایل خاص خودشان ...اما وقتی خوب بهش فکر میکنی میدونی که نوشتن برای رسیدن به هدف نیست زیرا خود نوشتن یک هدفه ...
امیدوارم شما دلگرمی و شوق نوشتن را از دست ندین..
منم کلی خوشحالم که شما را اینجا می بینم ..
شاد و موفق باشی

موسا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
از حضور دوباره تان خرسندم.
خوش آمدید... بمانید که بی شما چیزی کم دارد این محیط!
قالب جدید بخصوص طرح بالا بسیار زیباست.

سلام جناب ..
نخسته ..
زیبا و نیرو دهنده بود « بمانید که بی شما چیزی کم دارد این محیط!»

ممنونم..

فرزین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://yelda72.persianblog.ir/

سلام دوست مهربونم
از باز اومدنت و فرصتی برای سلامی دوباره خوشحال شدم. واقعا از ته دل خوشحالم که برگشتی به دنیای وبلاگ و بودن تنها برای اینکه هستی.باور کن نگرانت بودم و همیشه تو فکرم بودی و هراز گاهی بهت سر میزدم.هر بار که می اومدم دلم می گرفت ولی این بار همه رو جبران کردی.دست خوش

سلامی دوباره تقدیم شما ..
از نظر لطفتون سپاسگذارم ٬ شرمنده اخلاقتون . شما سروری که نظر میدید ٬ حضور شما همیشه باعث مسرت خاطرم بوده و هست .

بزودی می بینمتون ..
شاد باشید

رحیمیان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
وب نو مبارک
بالاخره هوندی... خاش هوندی.
زود ته منتظرت هستریم.
پایدار بشی.

سلام کاکا
تشکر اکنم از اظهار لطفت ...
شاد و موفق بشی

بندرجاسک-فرزاد بادروج سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://jaski.ir

سلام دادا...
اول که نام بنگری را در به روز ده ها دیدم فکر کردم مثل دفعه قبل یکی پینگ زده ولی نا امید نشدم و روی نام وبلاگت کلیک کردم و حالا هم شاهد مطلب جدید و هم طراحی نو و قشنگ وبلاگتم.
منتظر متون قشنگت هستم.
موفق و موئید در پناه ایزد یکتا

سلام کاکای عزیز
سپاسگذارم از حضورتون ...همیشه لطف دارین .
شما هم موفقتر .

فریده قاسمی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام....خوشحالم....خوش اومدید..جاتون خیلی خالی بود...

سلام و خسته نباشید تقدیم شما ...
تشکر از لطفتون ...من هم خیلی دلم برای شما و نوشته هاتون تنگ شده ...البته گاه گاهی به وبلاگتون سر میزدم ..

حضورت مایه خرسندیه ...شاد و موفق باشید

نیلوفر چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

در یک دقیقه میتوانیم نگرش خود را تغییر دهیم

و در آن یک دقیقه می توانیم تمام روز را تغییر دهیم
movafagh bashi

سلام نیلوفر خانم ..
فقط اراده باشه ...همه چیز آسون حل و تغییر داده میشه .

تشکر از حضورت

محمدی - بربت چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ق.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

سلام
تولدی دوباره رو بهت تبریک میگم!
خوشحالم که دوباره حس نوشتن دست داد و وبلاگت رو با لباسی نو به روز کردی.
پری رو تاب مستوری ندارد --- چو در بندی سر از روزن برآرد
منتظر مطالب جدیدتان هستیم.

سلام تقدیم حضورتون
نخسته کاکا

همچنین تشریف فرمایی شما رو به وبلاگم خوش آمد می گویم !
سپاسگذارم از نظرتون .

حرف دل رو گفتی ... درست گفتی؛« پری رو تاب مستوری ندارد .. ؛» یه جورایی میخوایم حرفهای دل و اندیشه رو بیان کنیم ......و هیچ جا بهتر از این دنیای مجازی وبلاگستان پیدا نمیشه ..

ازحضورت بسیار خرسند شدم .
شاد و موفق باشید ...

مهدی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://mehdiphoto.blogsky.com

سلام دوست عزیز
فضای وبلاگتان خیلی بهتر شده
خسته نباشید
ممنونیم که به وبلاگ ما سر زدید و نظر دادید .
شاد باشید

سلام
ممنونم از حضور و نظرتون ...

ضمنا آدرس رو درست کردم ..

شاد و موفق باشید

بدیس چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.از اینکه دوباره به جمع دوستانت برگشتی خیییییییلی خوشحال شدم.خصوصا اینکه با قالب جدید ونو شروع کردی.منتظر مطالب مثل همیشه زیبات هستم

سلام کاکای عزیز ..
نخسته ..
تشکر از لطف و عنایت همیشگی شما ...

انشاالله ...
خاش هندی ..شاد بشی

وحدانی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.goranaz.blogsky.com/

سلام دخت هرمزگان

فقط میتونم بگم که خیلی از این بابت خوشحالم
و اینو میدونم که با دست پر اومدی
بهتون تبریک میگم

به روزم
یا حق

سلام آقای وحدانی
خسته نباشید ..

سپاسگذارم از لطف و عنایت شما .

شاد و موفق باشید

انبا میناب چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و خسته نباشید تقدیم تو !!

با اومدنت هزاران دل را شاد کردی و همه خوشحال و راضی از بازگشتت و دوباره همه شروع می کنیم مطالب زیبا و خواندنیت را با همدیگر بخوانیم .. شروع و بازگشتت را تبریک می گم
در ضمن فضای بلاگ و قالبت بهتر از قبل شده خیلی ساده و دلنشین به نظر میآد و با نوشتن مطالبت مجذوب میشه

موفق و شاد قلمت دادا

سلام دحت مینوو
نخسته دادا
تشکر اکنم از تو که همراه خوبی هستری ..از ایکه همیشه بی تو کنار خوم محسوس مکرده سپاسگذارم . مدیون زحماتت هستم انشالله که جبران بشت .
همیشه لووت شاد و موفق بشی

سنگار چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ http://nematollah.blogsky.com

سلام بنگری
حضور دوبارتو تبریک میگم و خوشحالم ...
البته اگه من دیر سر زدم دلیل بر مشکل اینترنتیم هست که در یکی از پستها اشاره کردم ...
به هر حال خش هندی...نهندی وقتی هندی جون هندی ...
توضیحات خوبی دادی ...
موفق باشی

سلام سنگار عزیز

تشکر از نظر لطفتون ...

بله در پست وبلاگت خوندم .
شما هم خاش هندی و همیشه حضور شما باعث دلگرمیه .

شاد و موفق باشید

پدربزرگ چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام
خوشحالم .امیدوارم مثل همیشه شاد و سر زنده باشی

سلام تقدیم پدر بزرگ

من هم خوشحالم که شما را در اینجا می بینم ...

شاد باشید

جرون پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.joroon.blogfa.com


سلام. خیلی خوشحالم که بلآحره بنگری آپدیت شد تعریفش رو زیاد شنیده بودم و حالا دیدنش ...
موفق باشی

سلام جناب ...
شرمنده می کنید ....آنهمه هم قابل تعریف نیستم .

از حضورت خرسندم ...موفق باشید

احمد بازماندگان قشمی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ق.ظ http://AFTOWEQESHM.BLOGFA.COM

سلام


سلام سلام

سلامت باشی.........سرفرازمان کردی

سلام جناب ..

بینهایت سپاسگذارم از اظهار نظر زیباتون ..

شاد بمانید

احسان رضائی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

آفرین مرحبا
راستش فکر نمی کردم دوباره برگردی واین بازگشت نشان می دهد تو (ببخشید تو خطاب می کنم چون تعارف کردن بهم نمیاد)
آدم قدرتمندی هستی +باهوش +زیرک رفتار تو مرا بیاد عمر عاص
در تاریخ می اندازد البته منهای منهای رفتارهای منفیش در تاریخ
و من جنس مونثی در بین همشهریانم به قدرتمندی وتلفیق آن با هوشمندیه تو ندیدم فقط یک پیشنهاد "دیگر هیچ وقت این رفت و برگشت را تکرار نکن اگر به کامنتهایی که برایت ارسال شده توجه کنی متوجه جا خوردن و عوض شدن لحن مخاطبینت خواهی شد مخاطب متوجه زاویه پنهانی از شخصیت شما شده است زیرا که مخاطبین شما را مثل دیگر مونثین فرض کرده بود والعان با این حرکت به قدرتمندی تو پی برده و جا خورده برای همین لحنشان جدی شده است.و اگر رفت وبرگشت به این شکل ادامه یابد مخاطب اعتمادش را از دست می دهد.

سلام خدمتتون ..
نخسته کاکا ..

سپاسگذارم از اظهار نظر لطفتون . شرمنده می کنید ... عمر و عاص و من ! این تشبیهات این صفتها جدا من را شرمنده می کنید .
من دوست دارم خودم باشم ٬ همین بنگری یا دخت هرمزگانی که دوستان ...مخاطبین از نوشته هام طی این یکسال تونستن شخصیت من را تصور کنند. فکر کنم اکثر مخاطبین شخصیت و قدرت و توانایی قلم یک وبلاگنویس رو از نوشته هاش میتونن بفهمن ٬ حالا بسنگی داره فرد چی می خواد استنتاج کنه که اینم به ظرفیت عقلانی و فکری خود شخص مربوط میشه .

کاملا با نوشته ی شما موافقم ..... از این تفاهم خوشحالم .

بازم از حضورتون خوشحالم ..
شاد و موفق بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد