مشترک گرامی ٬ لطفا تا زمانی نامعلوم منتظر بمانید !!

 

سالیان پیش داشتن سیم کارت تلفن همراه برای اکثر مردم یک واژه ی گرانی بود ٬ زیرا ارایه خدمات ارتباطی و احتکار آن توسط بخش دولتی بهمراه قیمت نسبتاً بالاى سیم کارتها ... و انتظار دریافت سیم کارت که حدود یکسال طول می کشید ٬ و همچنین وجود بازار سیاه براى خرید سیم کارت که عده‌اى سودجو از این راه به درآمدهاى هنگفتى دسترسى پیدا کرده بودند ٬ از همه مهمتر نبود گزینه ای دیگر بجز خدمات ارتباطی دولتی ٬ باعث شده بود که اکثر مردم از این تکنولوژی نوین (تلفن همراه یا سیار) بی بهره بمانند .

 

اما امروزه با انفتاح بازار بخش خصوصى ٬ خدمات ارتباطی نوینی بر روی کار آمده اند ...خدمات ارتباطی همانند ایرانسل امتیاز داشتن سیم کارت برای مشترکان را آسانتر کرده است بطوریکه از هر نقطه ى این سرزمین بدون انتظار ...بدون پرداخت مبلغ کلان به بازار سیاه ، با پرداخت فقط ۱۵ هزارتومان کمتر یا بیشتر می تواند یک یا چندین شماره دلخواه را به نام خود ثبت کند . و تازگی هم ایرانسل ارایه خدمات سیم کارت دائمى را بر خدمات خود اضافه نموده .!!

   

تا کنون گرچه کارتهاى اعتبارى ایرانسل مشترکان زیادى را به خود جذب نموده و آمار مشترکان را افزایش داده است ولی هنوز مشترکان را با وعده های عمل نشده در ایجاد فضای پیشرفته ترین خدمات ارتباطی تنها گذاشته است . شاید خدمات بخش خصوصی از لحاظ هزینه ها و تعرفه ها مراعات بیشتری بخرج داده است تا بخش دولتی . اما این بخش نیز مانند بخش دولتی از مسئله اختلال‌هاى همیشگیدر برقرارى ارتباط و ارسال پیام‌‌هاى کوتاه برخوردار است ! در کل نمى توانیم یک تماس راحت و بدون قطع شدن پی‌درپى داشته باشیم آروزیى که رسیدن به آن گویا غیرممکن است .

 

هدف نباید افزایش آمار مشترکان تلفن همراه باشد... هدف باید گسترش خدمات ارتباطی ... با کیفیت مطلوب باشد . باید ظرفیت سرویس دهى ، سرویس آنتن دهی تلفن همراه ٬مناطق تحت پوشش ، منطقه کور ، موقعیت جغرافیایى ، پستی و بلندى ، دریا و عمق دریا براى جزیره ها ى کشور ، و ارتفاعات کوهها براى روستاها و دهاتهاى دور دست را بسنجند به احتیاج مشترکان وفق پیشرفت تکنولوژی روز نگاه شود. در کل باید ظرفیت شبکه تلفن همراه متناسب با تعداد سیم کارت هاى واگذار شده باشد تا خدمات ارائه شده کیفیت مطلوبى داشته باشد .

 

اختلال شبکه ها فقط در داخل ایران ایراد دارد اما اگر همین تلفن همراه را با خودمان به مسافرت خارج از کشور ببریم ، به سهولت ارتباط بر قرار مى شود و به پیامهای این قبیل مواجه نمى شویم .. " انتن نمى دهد " و " پیام کوتاه نمى رسد" و " مشترک گرامى در این دور و بر نیست ! " .

  

متاسفانه شرکتهاى ایرانى تنها به فکر فروش کالا و خدمات خود هستند همین و بس. و در نهایت تنها یک طرف این ماجرا که سالهاست قربانى این مشکلات است و آن ما مشترکان تلفن همراه هستیم که با نبود نهاد یا ارگانى براى حمایت حقوق مشترکان تلفن همراه باید بهاى آن را بپردازیم .

 

                              

   

آنچه از تعریف تلفن همراه در دنیاى پیشرفته مى توان برداشت کرد اینست که : تلفن همراه  از یک وسیله صرفا " ارتباطى " تبدیل به ابزارى مى شود که اغلب کارهاى جارى و روزمره از طریق آن انجام خواهد گرفت؛ امور مالى و بانکى، اطلاع از زمان حرکت قطار و هواپیما، رزرو بلیط هواپیما ٬دریافت آخرین اخبار و اطلاعات، اوضاع جوى، راهنماى مسیریابى و اوضاع ترافیک، خرید و ‌فروش، گشت ‌و گذار در اینترنت، ارسال و دریافت ایمیل، دریافت تبلیغات، همه و همه بخشى از امکانات این وسیله است، به ویژه که با توانمندتر شدن گوشى‌ها، عملا این ابزار به یک " کامپیوتر همراه کوچک " نیز تبدیل می شود . این در حقیقت مختصر نگاهى است که دنیاى پیشرفته به این ابزار دارد، و مطابق آن باید از کوچک‌ترین امکانات بالقوه آن نیز براى توسعه اقتصادى و اجتماعى بهره برد. امــا مــا در کـــجا ایــستاده‌ایــم؟

 

 

  

 پ.ن ۱ :  ظاهرا قرار است خدمات MMS ظرف ماههاى آینده در دسترس باشد !

 پ.ن ۲:  تعرفه پیامک از شبکه تلفن ثابت به همراه و برعکس، ظرف هفته آینده براى اجرایى شدن به مخابرات ابلاغ مى شود !

 پ.ن ۳:  بزودى بعد از وعده هاى متکرر مزایده WiMAX انتهاى ماه جارى عملى خواهد شد !

 

 

  

نظرات 44 + ارسال نظر
دامنه رایگان دات کام+افزایش آمار یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://Www.33IR.Com




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

سلام ...

تبلیغ نیست !!!!!!!!!!!! پس اسمشو چی باید گذاشت ؟!!

نهنگ یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.nahang.blogsky.com

واقعا مادر کجا ایستاده ایم؟

فکر کنم آخر خط ................

کسی منو دوست نداره دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
بعدا میام می خونم

سلام ...
ارادت دارم ...
شاد باشید

بهارین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
من ادعا می کنم که از لحاظ انتن دهی همراه اول خیلی بهتر از ایرانسل عمل کرده ولی خدمات دهی ایرانسل از لحاظ کمیت بیشتر از همراه اول هست...از قبیل اینتر نت و ام ام اس و گران نبودن سیم کارت و در دسترس بودن...اما همین مزیت اینترنت با وجودی که سرعت خیلی پایینی هم داره باز هم نسبت به همراه اول بهتر عمل کرده...
من بیشتر از هر چیزی از دوستان خودم و حتی برادر خودم شنیدم که ایرانسل و برای اینترنت اون خریداری کردن...
به هر حال هر چی خدمات بیشتر باشه بیشتر طرفدار پیدا می کنه...اما کیفیت خدمات هم مهمه که تقریبا می شه گفت این خدمات ارائه شده از سوی ایرانسل با کیفیت نیست و با توجه به خرید مردم از ایرانسل و اطمینانی که مردم کردن نسبت به این شرکت باید خدمات ارائه شده رو بهتر کنن و هدف هم باید این باشه چون مردم دارن بابت خریدشون پول می پردازن و انتظار خدمات مطلوبی رو دارن.

سلام تقدیم بهارین عزیز ...
با شما موافقم ... ایرانسل قیمتش پایینه و از یک طرف مزایای استفاده از اینترنت رو هم داره . اما باور بفرمایید .... یک مسج نشه تا بحال دیلیور شده باشه ....!!! البته شاید من این مشکل رو دارم شاید دیگران ندارند (لبخند) ...
اما در کل هزینه کم همیشه کیفیت خوبی نداره ...تبلیغات ایرانسل فقط واسه جذب مشترک هستش اما از لحاظ خدمات دهی و سیروس فکر کنم به اندازه آمار مشترکانش نمی ارزه .!

تشکر از حضورت بسیار زیبات..
شاد و موفق باشید..

بهارین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

در ضمن اگر خدا بخواد من ۵ شنبه و جمعه بندر عباس هستم...عروسی داریم..کاش می شد ببینمت...

الهی .....
چقدر مهربونی بهارین خانم ....
قدمتون روی چشم و قلبم ...
باهتون در تماسم ...
شاد و موفق باشی

تازه‌وارد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

باز هم دخت هرمزگانی با یک بحث داغ جامعه داغ ما!!
سلام. اینجا می‌دونی معرکه ما با چیه؟ مسج می‌زنی نمی‌رسه! نرسید که نرسید فدای یه تار موت! اونوقت ساعت ۲ نصفه‌شب می‌بینی با قدرت رسید همه‌رو از خواب بیدار کرد دلیوریشم همه این طرفیارو!! یکی دیگه اینکه دو دقیقه که حرف زدی صدای یه طرف کامل می‌ره خونه بخت! می‌ره گل بچینه! همینجور الا‌بختکی!

سلام دوست تازه ..

الهی این دخت هرمزگانی.... آخه نمیدونم این دختر نونش کمه یا آبش !! فکر کنم هر دو (لبخند) ..

جامعه یعنی ما ..ما یعنی جامعه .. ما سالم هستیم یا جامعه ؟ یا جامعه سالم هست ما نیستیم ؟ ...

صد در صد حرفتون درسته ..... باز خوبه دیلیور شده ! بعضی وقتها نشون میده هنوز پیندینگه ...می بینی جواب مسجت اومد !! تعجب که چه عرض کنم ...دایی و عمه هم مات و مبهوت موندن !!

تشکر از حضور همیشگی شما ..

شاد و موفق باشید...

محمد ذاکری دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

کاش به اینجا ختم می شد !

سلام آقای ذاکری ...
نخسته کاکا ..

دولتی دائمی قیمت بالا .
خصوصی اعتباری قیمت پایین .
مزایای خصوصی کمی بهتر از دولتی ...
اما اپراتور هر دو غافل از اساس و پایه ساختمان ...
وقتی ساختمان طبق نقشه بالا نره ....مطمئنا مشکل آب برق لوله کشی تلفن ...ووو خواهد داشت .!

تشکر از حضورتون ...شاد باشید

میهن پرست دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

امــا مــا در کـــجا ایــستاده‌ایــم؟

یک پیامک کوتاه نمی تونیم بفرستیم . ! گوشی فردی که میخوام بهش زنگ بزنیم میگه خاموش است و این فرد بغل دست ما نشسته و گوشیش مثل خورشید تابانه ! و اما با هزار بار گرفتن شماره و هزار بار پیامک دادن باز نامید نمی شویم هی میگریم و میگریم تا بالاخره مشترک مورد نظر ما باید در دسترس باشه !

سلام دوست همیشه همراه ..

کلیه شبکه ها اشغال می باشد ...لطفا بعدا تماس حاصل نمائید !

انشالله یک روزی این معضل هم حل میشه و کشور ما هم جز کشورهای ....

تشکر از حضورتون ...شاد باشید

امید بندری دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام نخسته خالو
مه زیاد از موبایل سر در نتارم ولی وسیله خوب ارتباطی خوبین ولی همی ایرانسلی که گپش تزه از ساعت ۱۲ شو به بعد مکالمه اش مجانین و دگه همه خو پرکن و نشتن گپ ازدن که ای بی سلامتی ملت مضرن و توصیه اکنم که کسی از ایرانسل استفاده نکن واز MMS وWiMAX هم چیزی نافهمم
شاد بشی و خدا قوت خالو

سلام خالو امید ..
شما هم نخسته ...

بیچه شما از تکنولوژی نوین عقبی خالو ؟(لبخند) امارات که دیگه مثه ایران نهن مدرنترین تکنولوژی تلفن همراه شوهستن ....
ایرانسل خوبن ...حد اقل جوونون سرگمن با اینترنت از موبایل خو اتونن آن لاین بشن و ...... ولی نادونم تا چه حدی سیرویس دهی اینترنتش مقبولن !!

خالو کدرت خدا... ای سیرویس دهی MMS )خدمات متنوع جدید) اتونی دوست و تک و فامیل از طریق خدمات متنوع بگینیم وا ایشو ابو گپ بزینم مثه وب کام یاهو ماسنجرن (لبخند) ..ابو عکس بفرستیم عکس دریافت بکنیم ..ولی نه از ایران و به ایران ..(لبخند)

وایمکس هم یک سیرویس ارتباطی بی سیم فوق العاده مفید اگه انشالله مزایده تمون بشت ....و ادامه قصه..

بازهم با تشریف فرماییت به مه شرمنده اتکه ...
همیشه شاد و موفق بشیتون..

برگ آخر دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://last-card.blogsky

سلام خانم هرمزگانی.
تبلیغ بی شمار هر دو بخش خصوصی و دولتی ٬ درصد افزایش مشترکان٬ ولی از لحاظ شبکه بدترین کیفیت بدترین خدمات و با شنیدن پیامهای روزانه شماره شما در شبکه موجود نیست و در جدیدترین نوع آن شماره مورد نظر شما تغییر یافته لطفاً با ۱۱۸ تماس بگیرید!!!!!!!!
شبکه های ارتباطی کشورهای افغانستان و هند از شبکه های ایران ما صد در صد بهترن !
پاینده باشی

سلام دوست عزیز ..
شندیم این کشورها خدمات ارتباطیش دارای مزایا و کیفیت بالایی هستن ...
شما هم لطفا منتظر بمانید (لبخند) ..
تشکر از حضورتون ..شاد و موفق باشید

حسام زنگویی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام خانم عزیز. خسته نباشی.
مطلبت جالب و قابل بحث است .
MMS تنها سرویسی نیست که کاربران تلفن همراه ایران هنوز به خوبی آن را لمس نکرده‌اند هنوز کاربران تلفن همراه لذت SMS را بخوبى نفهمیدند . Vimax فعلا در مزایده و کى به بازار عرضه مى شود و کى مورد استفاده و کى ـــــــــــــــــــــــــــ؟!
تشکر از اطلاع ۱-۲-۳ . شاد و پاینده باشی


سلام آقای زنگویی
خسته نباشید ...
ممنونم از نظر لطف شما ..
عجب هیچ کدوم از گزینه ها بدرد بخور نبودن ! ..
باید یک گزینه دیگه رو انتخاب کرد...مالتی سیرویس !!

خواهش میکنم ... بسیار خوش آمدید..
شاد و موفق باشید

نسل سوخته دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام سرکار خانم .

خوبید؟ خسته نباشی خودت و دستت . میدونم خیلی شماره گیری کردی . مثل من هر بار که شماره میگرفتم میگفت: دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است لطفا بعدا شماره گیری کنید. و نا امید نمی شوم آن قدر شماره می گیرم و می گیرم که خودم از این تکرار بی هوده وحشت می کنم
صدای بوق اشغال نا امیدم نمی کند و نه این جمله لعنتی که مشترک مورد نظر شما در حال حاضر در دسترس نمی باشد لطفا بعدا شماره گیری کنید!!! می خندم .... که حتی با تلفن ثابت هم نتونستم مشترک مورد نظرم را پیدا کنم !

پی نوشته هات رو خوندم میخوام دق کنم . هنوز س م س ببخشید (پیامککک ) و م م س عذر میخوام ( خدمات متنوع )ازشون بیخبریم حالا وایمکسسسس ... وای وای وای همه چی شده میکس (لبخند).
مطلبت عالی بود . دلت شاد

سلام خدمت شما
خسته نباشید ...
ممنونم . لطف دارین .

ببینم این متن رو از کجا آوردی !!! ...نکنه اونی که بغل دست فکرم نشسته بود تو بودی ؟؟!! .... بله تو بودی راه رو اشتباه اومده بودی .... د موبایل ست ایز آف (لبخند) ..

همش وعده اندر وعده ....

تشکر از حضورتون ...
شاد و موفق باشی

بندرعباسى دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام دادا . نخسته
همه اینها که گفتی سر جاش . اما جالب اینجاست وقتی بخوای از راه دور با خانوادت تماس بگیری صدای خش خش شبکه یا اینکه داد بزن تا گلوت پاره بشه طرف صدات رو نداره چی میگی؟ قطع شدن بیخود تلفنهای همراه و شماره گیری مجدد و صحبت نکردن و باز قطع شدن . هزینه این دقایقی که قطع میشه هیچ اما نتونی درست با خانوادت صحبت کنی خیلی دردناکه . جاییکه من هستم فقیرترین کشوره هند را میگم اما از لحاظ تکنولوژی خدمات ارتباطی پیشرفته و خدمات متعدد تلفن همراه را با ارزانترین قیمت برای مشترکان ارایه میدن !
مطلبت بجا و جالب بود.
کربون کلنچت .شادت بگردم

سلام عزیز ...
نخسته شما ..

میدونم چی میگی ..... دردت با من مشترکه .... مسج دیلیور نمیشه .... بعد از دو روز پندینگ میگه دیلیور نشد!! چه مسجهای مهمی که سر وقت نرسیدن ... چه مکالمه های مهمی که سر وقت انجام نگرفتند ..
امان از شبکه ...

تشکر از حضورت ..امیدوارم موفق و شاد باشید

حجازی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.shipyard-organization.com.uk

تلفن همراه از یک وسیله صرفا " ارتباطى " تبدیل به ابزارى مى شود که اغلب کارهاى جارى و روزمره از طریق آن انجام خواهد گرفت؛
این در حقیقت مختصر نگاهى است که دنیاى پیشرفته به این ابزار دارد، و مطابق آن باید از کوچک‌ترین امکانات بالقوه آن نیز براى توسعه اقتصادى و اجتماعى بهره برد. امــا مــا در کـــجا ایــستاده‌ایــم؟
...
...
...
درود هرمزگانی
این قسمت نوشته جای بحث داره . تحسین به انتخاب نوع مطالبی که در وبلاگتان به روز می کنید . شاد زی

سلام جناب حجازی
خسته نباشید ..
قدم رنجه فرمودید و دوباره وبلاگم از حضور شما قدردانی میکند .

خواهش میکنم ..امیدوارم اینچنین باشم ..

ما هنوز پایین قله ایستادیم واسه صعود بسی سالها مونده !

شاد و موفق باشید

روح اله بلوچی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

متاسفانه ما در بیشتر مواقع از حداقل خدمات اجتماعی برخوردار نیستیم و این بر میگرده به ...

سلام روح الله عزیز ..
نخسته ...
خدمات اجتماعی ....عدالت اجتماعی ...
و در اخیر ما ..ما افراد جامعه ..

تشکر از حضور همیشه سبزت .
شاد و موفق باشید..

کرگین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام همشهری نخسته .
حیف پولی که ما ادیم و آخرین مد گوشی موبایل اخریم دل ما هم خاشن که موبایل فلان سریال مهستن شبکه و آنتن خدا آدیت برکت .
چه خوش خطی خطت خوانا و .....
کربون کدت

سلام و نخسته همشهری عزیز ..
حداقل یه چیز بهته از ناچیزی !

لطفت اتهستن ..بله از بس که با قلم نی تمرین امکردن ...

تشکر از حضورت ..شاد بشیتون

کسی منو دوست نداره دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
بعضی موقع ها به یکی مسج میدی طرف خودش زودتر میاد بعد مسج فردا ش بهش میرسه
شاد باشی

سلام
مشکل همینجاست ....اگه یه مشکلی برات پیش بیات فردا پس فردا به دادت میرسن!
تشکر از حضورتون
شاد باشید

دمدمی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

شما ژورنالیست ها چه از جان این ملت می خواهید؟ چه از جان این شکرت ها می خواهید؟ بگذارید خدمتشان بکنند. ای بابا.

ژورنالیست ها !!! صفت جالبی بود ...

خدادادیان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

بنگری عزیز
درود بر تو و سپاس از حضورت
انها حداقل ها را فراهم کنند.امکانات دیجیتال پیش کش
شاد باشی خواهر

سلام خدمت آقای خدادایان ..
خسته نباشید ...
واقعا همین است جناب ...
همچنین شما موفق باشید

مهرگان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
نخسته . ماشاالله چقدر انرژی داری تند تند آپ میکنی
میدونی از این همراه اول خیلی خوشم اومده . از نظر تبلیغاتی و بازرگانی کارشو خیلی قشنگ شروع کرد . لوگو قابل تامل و مناسب. موسیقی و صحنه ها و مکالمات تاثیر گذار ... شاید بعدا راجع بش بنویسم . خوب با انرژیت به ما ایده دادی
ممنون
موفق باشی

سلام مهرگان عزیز ..
خسته نباشید ..
با خودم گفتم قبل از تاریخ انقضا تند تند آپ کنم ...(لبخند)
مطمئنا مطلب قابل بحثی خواهد بود...حتما بنویسید تا ما از نوشته هاتون استفاده ببریم... و راجبش بحث کنیم ..

تشکر از حضورتون ...
شاد و موفق باشید...

سهیل سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام خانم گرامی
نخسته :(
بله به توسعه اقتصادی و اجتماعی ولی ما کجا ایستاده ایم !
مطلبت جالب و قابل بحث بود . به این انرژی حسودیم میشه !

سلام سهیل جان ...
بالاخره ....نخسته
توسعه از هر جانب اما اجرا شدن طرحهای توسع همچنان تنگ باقی مانده اند ...

ممنونم از نظر لطفت .
قبلنا حسود نبودی !

تشکر از دلگرمی ...
شاد و موفق باشی..

انبا میناب چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام و نخسته بنگری عزیز

The Mobile Set Is Off
مدتها گوشم به این جمله عادت کرده ...
کاش یه چیز بهتری ارایه می کردند .

موفق باشی

سلام سمیره همیشه همراه ..
خوبی خانومی ...؟
جات خیلی خیلی خالیه ...کاش بودی :)

برقراری ارتباط با مشترک گرامی امکان پذیر نیست ! من گوشم با این جمله عادت کرده . و اس ام اس دیلیور نشده اینم جز عادتهای من شده (لبخند)

سرویس دهی اس ام اس ...بهتر از سیرویس دهی مکالمات صوتی شبکه تلفن همراه کشور نیست ! هر کدوم از خدماتش یک مشکلات بخصوص خودش رو داره ...
اینها بجای هر بار یک سیرویس خدمات ارتباطی جدید خلق کردن نمیتونن با اتکا به "تنهاترین" بودن خود و سرویس های نامعقولشان را به مشترکان مظلوم و بی زبان تحمیل کنند و همچنان منتظر درآمدهای نجومی باشند!
کشور فقیری مثل افغانستان و هند رو در نظر بگیریم ....آخرین تکنولوژی... تلفن همراه . بجای شنیدن بوق تلفن صدای آهنگ یا موزیک می شنوی !! دوست داری بازم بوق بخوره و منتظر موندنت هم ناراحتت نمیکنه ....ریلکس (لبخند) .

تشکر از حضور همیشه زیبات.
شاد باشید ..

بانوی کنگی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.banooyekongi.blogsky.com

سلانم
خسته نباشی
وای که از دست این خطوط ارتباطی چه می کشیم
در مواقع لزوم کمتر به کار میاد حالا بماند که گاهی در وضعیت اظطراری اثلا به کار نمی یاد یا اشغال ، یا مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد ، اما خوب روی هم رفته از نبود بهتره
موفق باشی.

سلام تقدیم بانوی کنگی عزیز ...
قدم رنجه فرمودید و بعد از مدتی به این کلبه تشریف آورید ...از حضورتون خوشحالم ..
درست فرمودید.... اینها همش یکجا و اینکه فرض بفرمایید خارج از ایرانید و موبایلتون همراتونه...از ایران که باهات تماس میگرن ارقام عجیب و غریب می افته تو گوشیت ....یا اینکه فقط کلمه مکالمه می افته حالا مات و حیران میمونی کی بوده که باهات تماس گرفته ! نمی تونی تماس بگیری چون ازش شماره ای در گوشیت نداری ! بخوان از خارج کشور برات که تو ایران هستی زنگ بزنن باز همین مشکل ...!

مخابرات برای فراهم کردن یک مکالمه بی دردس و با حداقل کیفیت برای موبایلهای یک میلیون تومانی یا کمتر شهروندان درمانده است. منطق اینو میگه بجای اینکه مدیران هر روز سیم کارت و آمار افزایش مشترکان را جمع و منها کنن و بفکر کسب درآمد باشن به فکر بهینه سازی و حتی دوباره سازی شبکه تلفن همراه و کوته پیام کشور باشن!

شاد و موفق باشید..

سیاوش کاویان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ http://mby.blogfa.com

همان انفتاح که ( البته غلط تایبی بود) ومرقوم فرمو ده بودید بیشتر در مورد این تلفن ها مصداق دارد تا افتتاح!!!
شادشاد باشید.

سلام خدمت دکتر ..
خسته نباشید ...
تشکر از توجه و ملاحظه دقیق شما ....
خودم از این قضیه غافل بودم اما حرف شما واقعا درسته هم وزن و هم قافیه تلفنهای همراه ...

شما هم امیدوارم شاد و موفق باشید

شبح دریا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ

مشترک مظلوم تلفن همراه در دسترس نمی باشد !
دولت و خصوصی این پیام درد آور را تکذیب می کنند ما مشترکان مظلوم باید و باید و حتمی بپذیریم که مشترک مظلوم در دسترس نمی باشد!

سلام جناب ...
فریب اذهان و عقلهای خوش باور مشترکین با ارایه کارتهای اعتباری مقابل مبلغ ناچیز .... مسئولیت این شرکتها تا هنگام واگذاری سیم کارت تمام خواهد شد ...بقیه ماجرا بعهده مشترک خواهد بود !!

شاد باشید

رحیمیان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام و نخسته
اگن که ...
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
ناگن که ...

سلام اقای رحیمیان
نخسته شما ...
آخ مشترک مظلوم و بی زبان .... کی در دسترس خواهی شد !

تشکر از حضورتون..شاد باشید

همسفر چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام سرکار خانم
سلامتی شما را خواهانم . رفع بلا . مراقب باشی.
با کمی تاخیر مطالب پیشین شما هم خوانده شد . بحث اختلال شبکه تلفن همراه در ایران جای بحث فراوان دارد . تنها به بازارهای جدید تالیا و ایرانسل و همراه اول ختم نمی شود . مدیریت این بخشها اعم از خصوصی و دولتی هر کدام وظیفه توزیع عادلانه امکانات را بعهده دارند و باید با ‏کیفیتی قابل ‏قبول، به تمام متقاضیان سرویس دهد .
اصلا یک سئوال ، چند بار در زمانی که مشغول صحبت مهمی بودید سخنان طرف مقابل را با اختلال دریافت کردید، و چند بار در زمان مکالمه مهمی تلفنتان قطع شد؟ آیا تا بحال شده که از خودتان بپرسید چرا پول بی‌زبان را برای وسیله‌ای می‌دهید که خط نمی‌دهد و در جاهایی که نیاز مبرم به آن دارید از شبکه خارج می‌شود؟
را اندازی سیم‌کارت شرکت تالیا به همین سرنوشت دچار شد و کیفیت نامطلوب آن در همان ابتدا، باعث نارضایتی مشترکان گردید.
همراه اول و ایرانسل باز همان مشکلات را بهمراه دارند خود تبدیل به دردی مضاعف شدند. هر چند تمامی تقصیرات کیفیت نامطلوب سرویس تالیا و ایرانسل و همراه اول به این شرکتها مربوط نمی‌شود، اما عدم کیفیت نامطلوب شبکه ها و تناقض بین توزیع سیم کارتها با مقایسه شبکه ها و آنتینهای نصب شده منجر به این شده که این سیم کارتها همانند سیم کارتهای دولتی معضلات خدمات ارتباطی را روز بروز گسترش دهد .
پی نوشته های شما باز امیدوار کننده است !
سپاسگذارم از شما و احسنت .
پاینده بمانی

سلام خدمت آقای مقدمی فرد
خسته نباشید جناب ...
یکدنیا از لطف شما سپاسگذارم ...بلا از همه دور . باز هم برای یک دم نفس کشیدن امیدی هست .

خواهش میکنم ...

با شما موافقم ....پخش پیام های تکراری مبنی بر دردسترس نبودن مشترک مورد نظر ، بروز قطعی های مکرر در هنگام مکالمه از جمله مواردی است که باعث نارضایتی مشترکان تلفن همراه کشور شده . و این جملات تکراری بر میگردد به عدم کیفیت خدمات ارائه شده در شبکه های انتن دهی و سیرویس دهی ضعیف .

امیدواریم بزودی معضل خدمات ارتباطی رسیدگی بیشتری شده باشد...

شاد و موفق باشید

وحدانی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام و نخسته خانومی
چند وقت پیش یکی از دوستام اومد پیشم و پز ان95 رو بهم میداد که من این مدل رو گرفتم با این قیمت و مشخصات ...
( البته این یکی از 100 ها مورده که میگم )
ما هم گفتیم دل و به دریا بزنیم و ازش چند تا سوال پرسیدم ...
اول گفتم مثلا این گوشی شما چیکار میکنه که مثلا یه گوشی معمولی انجام نمیده ؟
گفت جی پی اس داره !!!
ال سی دی بزرگ برا وب !!!
و ...

آخه بابا جی پی اس که اینجا فعال نیست
ام ام اس هم که فعال نیست
از اینترنت هم که نمیتونی استفاده کنی
و امکانات دیگه ای که اصلا تو ایران جواب نمیده

حالا با این خط های درب و داغون اینجا پز چی رو میداد من نفهمیدم ؟!!!

فقط هزینه مکالمه بالاست و بس
موبایل خودم الان چند روزه که قطع شده و دل خوشی ندارم
زورم میاد برم وصلش کنم و از زنگ زدن و اس ام اس و پشت خطی که داره فقط استفاده کنم
باز رحمت به این ایرانسل باز با اون قیمت بالای مکالمه امکانات بیشتری در اختیار مشترکین قرار داده

خدا کنه هر چه زودتر این سیستم مخابرات پیشرفته بشه و از اعصاب خوردی که هنگام تماس برا مشترکین ایجاد میکنه راحت بشن

ممنون از مطالب و سوژه های انتخابی شما
پایدار باشید

سلام آقای وحدانی ...
خسته نباشید ...
کاش این پولی که میدادیم واسه خرید نوین ترین گوشی موبایل حداقل از امکانات موجود در دستگاه موبایل میتونستیم استفاده کنیم .
تازه ...یک مورد خدمتتون عرض کنم اکثر توریستها یا ایرانیهای مقیم خارج وقتی برای دید و بازدید تک وفامیل میان ایران ... موبایلهای با تکنولوژی بالا و جدیدترین گوشی موبایل همراشونه ...باورت میشه سیستم قابل امکان نبود که از موبایل خودشون استفاده کنند میگفت که دستگاه موبایلت باید ریجیستر بشه !!! ولی اواخرا فکر کنم بعضی از گوشیها مشکلش حل شده ...
این یک مسله ..مسله دوم اینکه با خط خارجی خودشون بهتر میتونن با تلفنهای همراه ایران تماس بگیرن تا اینکه بخوان سیم کارت اعتباری ایران را بخرند و استفاده کنند !! مسلما اعتباری بهتره چون طرف مجبور نیست که بخواد هزینه رومینگ تلفن همراهشو بده و هزینه مکالمات بالا رو بپردازه ...اما وقتی سیروس دهی تلفنهای همراه ایران این مشکلات رو داره و شخص میخواد مکالمات مهمی رو انجام بده چکار باید کنه ؟! همونه که مجبوره هزینه ی اضافی بده و از موبایل خارجی خودش استفاده کنه !

در مورد تلفن همراهتون گفتین یه چیز یادم اومد بد نیست بگم ... میخوای لیست تلفنهای که شماره گیری کردی بدستت بیاد که چرا اینقدر هزینه اومده ! میگن اول برو اون مبلغ رو بپرداز بعدش لیست شماره ها بهت میدیم ! در صورتیکه کشورهای دیگه هر دو هفته یک بار لیست تلفنهای انجام شده را به صندوق پستیشون می فرستند ! اما ایران ............

کشور ما افزایش آمار تعداد مشترکان را نکته مثبتی برای کشور می دونند اما این نظریه صحیح نیست آمار مشترکان نکته مثبتی نمی تونه باشه چرا که اپراتورهای مختلف به راحتی در کشورهای دیگر امکان افزایش تعداد سیم کارت ها حتی به صورت رایگان را دارند ولی ملاک سنجش در آن کشورها ** کیفیت ارائه شده است نه کمیت آن !!! **

سپاسگذارم از حضور شما و مشارکت در مطالب و ارایه نظرتون را مایه دلگرمی میدونم ..

شاد و موفق باشید..

کهره چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ

این روزهاد کع تلفن های همراه ول شده از نوع های مختلف که همه میدونیم.متاسفانه وقت زیادی رو از جوونها مخصوصا اونا که تازه احساس میکنن باید دیده بشن رو میگیره بطوری که من میشناسم کسانی رو که از بس شب و روزش رو توکار اس مس .بازی و این حرفها بود دانشگاه رو رها کرد به بهونه های واهی و الان نشسته تو اخر هفته بشه به علت رایگان بودن بعضی از این خط ها تا صبح بشینه به بازی کردت خوب این یعنی چی ؟ظرفیت هم خوب چیزیه مگه نه؟ادم دلش میسوزه تو رو خدا یکم حواسمون جمع کنیم این همه سرگرم این مسخره بازی ها نشیم.خداحافظ/دردل زیاده ولی بی خیال

سلام و نخسته ...
با شما موافقم .... از هر چیزی به اندازه ای که میخواهیم استفاده کنیم . وقت تلفن کردن برای کارهای عبث و بیهوده مثل اس ام اس و چت که بعضیها ساعات طولانی را صرف این کار می کنند ....

ای کاکا ....آدم دلش میسوزه واسه پولی که بیهوده خرجش کنه !

تشکر از حضورتون ..شاد باشید

مهدیه نصیریان پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام سرکار خانم
این مشترکان هستند که فقط بهای این کار را باید بپردازند .
مطلب جالب و قابل تاملی بود . موفق باشی

سلام خانم گرامی ..
خسته نباشید..
سپاسگذارم از اینکه وقت شریفتون را صرف خوندن نوشته های وبلاگم کردید و تشریف فرمایی شما باعث دلگرمیه ...
کاملا درسته ...مشترک مظلوم باید قربانی باشه . شما ببینید در کشورهای پیشرفته ملاک توسعه شبکه تلفن همراه، افزایش سرویس های ارزش افزوده است اما در ایران ملاک، افزایش کمیت و بالا رفتن تعداد سیم کارت های واگذار شده است!!!

به امید توسعه ها و رسیدگیهای بیشتر...
شاد و موفق باشید

محمد جعفر مصفا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

تا وقتی مسأله‌‌مندی، بدان که اسیر و وابسته به الگوهای برونی هستی. دراینصورت به فکر رفع مسأله نباش. مسأله‌ای را که با ابزار دیگری ساخته‌ای چگونه می‌توانی از بین ببری؟

نمی دونم کی هستی ..اما چیزهایی که می نویسی منطقی و عاقلانه است ..
شاد باشید

ماه لی لی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.abi-e-aram.blogfa.com/

درود...باور میکنی گاهی وقتها حس میکنم خیلی پیشتر از آنچه باید هستیم؟...........همراه که بماند...یادت که نرفته !هزارساب عقبگرد کم نیست!!!!!!!!!!!!!!

سلام خدمت ماه لی لی عزیز ...
باور بفرمایید این حس شما حس اکثریت ماست . درست فرمودید ...هزارساب عقب بازگشتن و به قدمت تاریخ و تمدن ایران نگریستن ...و از کجا ایستادن کنونی این تاریخ عظیم... واقعا حیرت انگیز است ! کشورهای دیگر را ببینیم چه بودند و چه هستند ٬ چه داشتند و چه دارند !! کجا تاریخ عریق و عظیمی همانند ایران داشتند که امروز از بهترین و نوین ترین امکانات روز برخوردار باشند! و و و و ...

تشکر از تشریف فرمایی شما ..
موفق باشید ..

پدربزرگ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام خانم
آدم وقتی اومد رو زمین قرار نبود که موبایلو ماشینو ماهوارهو ظرف کریستالو اقتصاد تک رقمی دو رقمی نمی دونم فناوری هسته ای و ...( اومدیم برای زندگی )
دیگه به صدای زنگ موبایل حساسیت پیدا کردم تا جایی که بتونم گوشیم رو خاموش نگه میدارم . مارو بگو دم از آرامش میزنیم ساعت ۳ شب امدیم اظهار نظر میکنیم
شب خوش

سلام خدمت پدربزرگ ..
فکر کنم حالا خواب باشی...بیدار که میشی صبحت رو سرشار از شادی ببینی ...
همون دیگه ..اومدیم واسه زندگی ...زندگی یک قدم به جلو نه چند قدمی به عقب !
موبایلتون رو خاموش نگه میداری یا اپراتور آواز در دسترس نبودن را می خونه (لبخند) ...

میدونین ...کامنت شما کلی منو خوشحال کرد . نمیدونم ..ولی خداییش شادم کرد ... چون پدربزرگ رو با این انرژی شاد مثه شما اینوقت شب ندیده بودم . ولی کلبه من اصلا جای آرامش نمیتونه باشه ...همش نالونه و گلایه داره .روحیه آدمو خسته میکنه ٬ درسته؟(لبخند) ...
تشکر از حضورتون....شاد و موفق باشید..

رضا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
هر چند دیر اما با اولین پستم تو سال 1387 به روزم.
امیدوارم منو فرموش نکرده باشین تو این 45 روزی که نبودم.

سلام دوست عزیز ...
بله متوجه شدم که دیر وقتی میشه به روز نکرده بودین ..
حتما خدمت میرسم ....
به روز نکردن دلیل فراموشی دوستان نمیشه ...
تشکر از حضورتون. موفق باشید

ستاره باران جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام دخت هرمزگانی
رشد اقتصادی رشد اجتماعی توسعه در زمینه های مختلف تکنولوژی اینا همش حرفه . عمریه از همه نوع توسعه عقبیم ! کی به جمع کشورهای دیگه می پیوندیم ٬ سوالی که واسه همیشه بی جواب مونده !
روزهات شاد

سلام دوست عزیز..
کاملا درسته ....
ممنونم از حضورتون
شاد باشی

بهارین جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام دختر هرمزگانی عزیز
ما اومدیم شهرتون...ولی متاسفانه مکانش و نمی دونستم که بخوام از قبلش خبرت کنم..اگر فرصت شد سفرنامه رو می نوسم...که کجاها رفتیم... و چیکار کردیم...راهی هم نیست از شهر ما تا شهر شما...همش ۳ ساعت با شخصی راهه..

سلام بهارین عزیزم
رسیدنت بخیر ...
صفا آوردین ...
حتما منتظرش هستم ..
شاد باشید

نیم خبر جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام .لطفا در مورد شرکتها چیز بنویسید به شرطی که به مسئولین برنخوره!!!!من می گم،. ما اول راهیم نه آخر خط مانند آنچه ذاکری عزیز نوشت.

سلام و خسته نباشید ..
شرکتها بجز منفعت خویش به فکر مشترکان نیستند ..
کاملا درست فرمودید ...
ممنونم از حضورتون ..
شاد باشید

fahame شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://fahameh.blogfa.com

salam matne jaleb va ghashangi bood kheili doost daram bishtar bahatoon ashna besham khoshhal misham age be webe man ham sar bezani va nazareti begi

سلام ..
ممنونم از حضورتون در وبلاگم .
حتما خدمت میرسم ..
موفق باشید

احمد بازماندگان قشمی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ http://aftoweqeshm.blogfa.com

سلام

خواهر گرامی باز از همه زحمات شما برای معرفی کارگاه کوچکم متشکرم........

باز منتظر دیدنت در ساحل زیبای جزیره قشم

خدا نگهدارت..........

سلام خدمت آقای بازماندگان ..
خسته نباشید ..
انجام وظیفه بود ...کاش میتونستم بیشتر از این انجام بدهم .

چقدر دلم هوای قشم کرده ...بخصوص دیدن صائب کوچولو .

ممنونم از حضورتون ..
شاد باشید

نهنگ شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.nahang.blogsky.com

شب بود و خورشید به روشنی می درخشید .پیرمردی جوان یکه و تنها با خانواده اش در سکوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود...

باید جالب باشه ...

یارا جعفری شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ

تو هم در دسترس نیستی !!سرایت کرده ....
د مویایل ایز کرنتلی آف!!!!!!!

سلام گل مه ...
بله ...درست حدس زدی ...
اوت اوف کانتری ات دی مومنت (لبخند) ...

لووت خاش ...قلب صاف ..میس یو

یه دوست یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ق.ظ

امسال به پاسداشت یاد استاد گرمساری چه میکنی ؟

شما دستور بفرمایید من اجرا میکنم ...
ایده ای بنظرتون میرسه ؟
ممنونت میشم..

روشنک یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://azeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم..
متاسفانه ما در دنیای تکنولوژی هیچ جایی برای ایستادن نداریم...
تنها هدف کسب درامد است و تبلیغات گسترده و جایزه هایی که هر روز بزرگتر و بزرگتر می شوند...
همیشه هم : مشترک گرامی در دسترس نمی باشد...
شاد باشی عزیزم

سلام روشنک عزیزم ...
کاملا با شما موافقم ...
درآمد تو جیب اونا و مشترک باید بهاش رو بپردازه .
تشکر از حضورتون ..
شاد باشید

جزیره متروک یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

آخ ! کسیژن .....باز هم شماره اش را می گیرم و باز هم در دسترس نیست نیست نیست نیست......
یک مسیج را که برایش فرستاده بودم هزار بار با حرص به خودش فور وارد می کنم و سکوت فقط سکوت است
به نظر می رسد مشترک مورد نظرم به کل فراموشم کرده است !!

جالب بود . دستت درد نکنه . شاد باشی

سلام جزیره ...
حدست بجا بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد