بانوی پر تلاش هرمزگانی....

عصر روز پنج شنبه ۲۸ آذر ماه به دعوت مدیریت شیلات هرمزگان برای شرکت در دومین جشنواره پخت آبزیان هرمزگان با مدیریت سرکار خانم پوردریایى که به اتفاق دوستان وبلاگ نویس از جمله خانم یاسمین گل (وبلاگ دوقناری) ، و دختر خانم جوان و زیبای مینابی سمیره عزیز(وبلاگ انبا میناب) که هر دو زحمت کشیده از چندین فرسنگ راه دور آمده بودند٬ به محل برگزارى جشنواره در بوستان خلیج فارس بندرعباس رفتیم .

حضور مردم به جشنواره رونق خاصی بخشیده بود به نحوی که بسیاری از افراد حتی ایستاده  فعالیتهای مختلف جشنواره را تماشا می کردند . حضور کودکان زیبا که در گوشه ای از محوطه جشنواره نقاشیهای کودکانه خود را می کشیدند بسیار دیدنی و جالب بود . و همچنین حضور گروه موسیقى سنتى میناب با اجراى زیبایش جشنواره را به شبى فراموش نشدنى مبدل کرده بود .

                  

آنچه که بیشتر براى من جالب و لذت بخش تر بود، فعالیت و تلاش این بانوى هرمزگانى بود . مدیریت جشنواره را به نحو احسن و با کمال میل دایر کرده بود بطورى که رضایت هر فردى از این جشنواره بهترین گواه بود . از نحوه تنظیم برنامه گرفته تا تدارکات دیگر . وقتى ایشان را فعال مى دیدم یک نوع احساس فخر به خودم مى ورزیدم که یک بانوى هرمزگانى واقعا صلاحیت و قابلیت خود را در هر زمینه اى ثابت نموده است .

سرکار خانم پوردریایى با پختن کیک جشنواره که به دو رنگ آبى و قهوه اى آن را تزئین کرده بود نشانى از ساحل زیبا با ریگهاى داغ قهوه ای و طلایی سورو بود که کالنگ ، میگ، لالاچین هم بر روى این کیک بخوبى نمایان و درخشان بود.  دیکوراسیونى بى نهایت جالب و تنوعى بى نظیر از خلاقیت  هنر این بانوى پر تلاش بود ..... اما حسرت نخوردن این کیک به دلمان ماند و نوش جان مسولان شد ....!!!

شاید بنظر برسد که کار دیکوراسیون کیک یا دسته گلهایى که ایشان تدارک دیده بود بسیار سهل و آسان باشد اما وقتی از خانم پوردریایی پرسیدم زحمت دیکوراسیون دسته گلها را به سه - چهار روز زحمت متوالی و خوابیدن و استراحت در این چند روز را به ۵-۶ ساعت خلاصه کرد !!!! زحمات و هنرش قابل تقدیر است .

در اخیر تشکر از دو شخصیت محترم برای تشریف فرمایی در این جشنواره . ** یکی پدر بزرگوار و محترم جناب حبیب سورویی و خانواده محترم ایشان و پوزش صد چندان تقدیم شما پدر گرامی که سعادت ملاقات شما را نداشتم . به امید فرصتهای دیگر و بهتر..**و **دیگری دوست بسیار خوب و مهربانم... با وجود اینکه حالش خوب نبود اما آمده بود.... و تا آخرین لحظه بهترین همراهم بود ... دوستت دارم **

**و تشکر از سمیره گل(انبا میناب) برای هر ثانیه هر لحظه... و خاطراتی فراموش نشدنی . **

نکاتی از جشنواره :

  • پنج شنبه ۲۸ آذر ماه دومین جشنواره پخت آبزیان هرمزگان به همت مدیریت شیلات استان هرمزگان و با حضور آقایان محترم : زارع معاون برنامه ریزی استانداری ، بدیعی مدیر کل شیلات هرمزگان ، راستـــی فرماندار بندرعباس ، سرهنگ ضیایی رئیس راهنمایی و رانندگی استان با شکوه خاصی در بوستان خلیج فارس بندرعباس برگزار گردید .

                           

  • در این جشنواره بانوان هرمزگانى ۱۸۰ نوع از غذاهای دریایى خود را با تنوع بسیار عالی به جشنواره جهت رقابت ارائه نموده بودند. و در پایان به سه نفر که بهترین تزئین را بر روی غذاهای خود داشتند تندیس جشنواره ، سکه بهار ازادی و لوح تقدیر اهدا شد - که سرکار خانم منا پوردریایى با کارهاى تزئینى فوق العاده اش یکى از بهترینها بود .

                         

  • هیات داوران جشنواره: سرکار خانم منا پوردریایى ، سرکار خانم رقیه ذاکری از انجمن زنان ساحل میناب ،  و مهمان ویژه برنامه خانم یاسمین عزیز ( وبلاگ دو قنارى) که از آن سوى آبها و قاره ها در این جشنواره حضور داشت  .

                    

  • در پی فعالیتهاى جشنواره تماشا کردن غرفه های نمایش هنرهاى سنتی و دستی مختلف حرف ویژه ی خود را میزد که واقعا دیدنى بود على الخصوص غرفه ى کارهاى دستى انجمن زنان ساحل میناب با مدیریت سرکار خانم ذاکرى.

مختصرى از بانوى هرمزگانى :

  • منا پوردریایی دوره آشپزی و شیرینی پزی را درآموزشگاه های آزاد استان هرمزگان به اتمام رسانیده است و دراری ۶ مدرک آشپزی و شیرینی پزی(لیسانس) بین المللی از اداره فنی و حرفه ای استان هرمزگان می باشد.
  • دارای ۳ مدرک دکوراسیون کیک از شرکت ویلتون آمریکا می باشند .
  • کسب مقام اول در مسابقه شیرینی پزی و تزئین کیک در اولین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان هرمزگان که از طرف نیروی انتظامی ،استانداری،شهرداری برگزار شد .
  • کسب جایزه و لوح تقدیر از طرف اداره فرهنگ و ارشاد ،فنی حرفه ای .
  • کسب رتبه برتر جشنواره پخت آبزیان در استان گلستان ۱۳۸۶ .
  • برگزار کننده چندین جشنواره غذا در استان هرمزگان .
  • استادهای زیادی از کشورهای مختلف مانند تایلند در زمینه سبزی آرایی وتزئین میز غذا و از هندوستان در زمینه غذاهای هندی و کافی شاپ، داشته اند.
  • به زودی ۴ کتاب آشپزی در زمینه غذاهای بومی هرمزگان از ایشان به چاپ خواهد رسید که شامل ۴۵۰ نوع غذا،ترشی،حلوا،نان می باشد .

در حاشیه .... و مربوط: اینها گل مریم و رز نیستند! بلکه دسته گلهای زیبا و جالبی ایست از چغندر و شلغم و برگهای آن هم از فلفل سبز اما بشکل گل رز ٬ گل مریم اما با پیازچه دسته گل دیگر با تربچه و تعداد دسته گلهای زیاد دیگر. همه این کارها حاصل تلاش و خلاقیت و هنر خانم پوردریایی است که در دیکوراسیون و پخت غذاهای سنتی و مدرن در استان حرف اول را می زند.                        

                  

                   

 منبع عکسها: وبلاگ دخت سورو

نظرات 60 + ارسال نظر
کهره یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://kahreh.blogsky.com

دادا دستت درد نکند خوشمزه /خدا رو شکر /شام چه درست اکنی؟

سلام کاکا ..نخسته
خواهش اکنم .... همیشه شکر خدا .
کله پاچه با استخون کهره ای تر و تازه مثه تو .
ممنونم از حضورت ...شاد و موفق بشی

رضا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام من اومدم.ی کم زیاده سر فرصت می خونم باید جالب باشه.موفق باشی

سلام دوست عزیز
به حضورت اکتفا میکنم . میدونم مطلبمو میخونی .
شاد و موفق باشید

الهامی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

حالا بله دحت خوب
تشکر ویژه اکنم ای تو که نازی و دلچسپ

سلام دادا
لطف اتهستن دادا ...شرمنده اتکه . ناز و دلچسب دو کلمه بلند و بالا الهـــــــی شادت بگردم .
خاش هندی ...

آسمون چشمات یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://asemone-cheshmat.blogsky

درود
تبریک به هر بانوی هرمزگانی. و تشکر از گزارش جالب .

سلام دوست عزیز
تشکر از شما که همیشه لطف دارین و با نظراتت روحیم رو شاد میگردانی .
موفق باشید

ایمان مالکی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام سرکار خانم
گزارشت عالی بود . تبریک به خانم پوردریایی و تمام خانمهای فعال هرمزگانی . کیک زیبایی بنظر می یاد. تو هم یک بانوی جوان و فعالی هستی. تشکر از تماس . سربلند بمانی

سلام از ما ...خسته نباشی استاد عزیز
خواهش می کنم ...انجام وظیفه بود استاد .
بله مایه افتخارن ...
ممنونم از حضورت . شاد باشید

یارا جعفری یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام گلم
جای مه خالی هسته . تبریک به خانم پوردریایی بابت هر تلاش و کوشش و افتخار بانوان هرمزگانن . دستت درد نکنت گزارش جالبی هسته و احسنت به گروه میناو. دلت شاد بشت .

سلام دادا ..نخسته
جای شما گل هسته ...کاش هستری و اتدیده ....
خانم پوردریایی بسیار فعال بیشته از اونچه تصور بکنی ....
ممنونم از حضور همیشه زیبات ...شاد و موفق بشی

مهدی صابری یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام و نخسته
ممنون از شما بابت ترسیم نمایی زیبا از توانمندی بانوی هرمزگانی.

سلام و خسته نباشید جناب
توانمدنی بانوان هرمزگانی هنوز نادیده گرفته شده و بنحو احسن تعریف و خلاصه نشده شاید برای بیشتر مردم باور نکردنی است که یک خانم هرمزگانی خلاقیت و هنر و استعدادش بیشتر از آن باشد که تصورش نشده است .
ممنونم از حضور همیشه سبز شما ....شما هم از افتخارات این استانید .
شاد و موفق باشید

بندرعباسى یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام دادا نخسته . بنازم به بندرم و دختوی بندر . سربلند و سرافراز بمونی . تبریک به شما بانوون عزیز و خانم پوردریایی و بقیه . شاد بشیتون

سلام همشهری عزیز
واقعا بنازم به بندرم .....بنازم به همه چیز بندرم ...
تشکر اکنم از شخص شما که همیشه با نظرات زیبات سهم خودت بعنوان یه هرمزگانی فراموش ناکنی گرچه دوری از وطن اما حست روحت همه مال هرمزگانن .
شاد و موفق بشی

سکوت شبانه یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام دوست من
خوبید ان شائ الله
حقیقت اینکه اینجا هوا به شدت برفیه و همه در یه تب وتاب خاصی برای انجام سریعترکارهای روزانه جهت جیم شدن به خانه(خنده)به همین دلیل اومدنم کمی دیر شد که امیدوارم ببخشید .
پستتونو کامل خوندم .اولین نکته اون حسرت خوردن ما بود از این بابت که جای اون مسئولان محترم نبودیم تا از اون همه غذاهای لذیذ سهمی داشته باشیم (لزوما اون کیکه - بنابراین من رو هم در غم نخوردن اون کیک شریک کنید -لطفا) و اما بعد...
باید مراسم جالبی بوده باشه خصوصا اینکه جلوه گاه ذوق و هنر مردمانه(بانوان)منطقه ای هرمزگان با نوع و سبک خودش بوده شاید همین حتی بدون در نظر گرفتن نوع اتفاقات و محصولات (غذاها) این مراسمو جذاب و دیدنی کرده باشه ...!
نکته ای که به ذهنم رسید اینکه چقدر خوب میشد اگر از این انواع غذاهای ابزی ، مورد خاصی که مختص منطقه شما بود ازش اسم میبردید و حتی شاید ابزیانی که عموما توسط همشهریان شما مورد استفاده قرار میگیره و به نوعی مقبولیت بیشتری داره مورد اشاره قرار میگرفت...هرچند برداشت من از پست امروزتون این بود که خواسته شما بیشتر محطوف به معرفی این جشنواره بود تا معرفی محصولات(غذاهایه) این مراسم ..!
در هر صورت پست لذیذی بود


شاد باشی
س ا ج د

سلام تقدیم حضورت ...
خسته نباشید ...
به لطف شما ..
خوشا به حالت .....دوست دارم برفهای پشمی بریزن بر سرم .... آرزومه .
با نبود گاز که مواجه نیستین ؟؟؟ خدا قوت بده تو این سرمای سرد و کار کردن واقعا نیرو و انرژی خاصی می خواد . خواهش شما خوش اومدین .
حسرت به دل همه موند ....
واقعا جالب بود ...حضور بی نظیر مردم ..شادی کودکان ... شور و ذوق مردمی که حتی ایستاده فعالیتهای جشنواره رو میدیدند فضای دیگه ای داشت .
به نکته خوبی اشاره فرمودید ....نوع غذاها رو باید ذکر میکردم ...ولی ۱۸۰ نوع غذای دریایی متنوع کجا تو این ذهن من جا میگرفت (خنده) . پلو میگو ٬ پلو ماهی ٬ صدف ٬ .... این ۳ -۴ تا رو حفظم . (شوخی)

دقیقا همین بود که شما فرمودید ....
خواهش میکنم ....خوشحالم که لذت بردید..
ممنونم از حضور مستمر شما ...
شاد و موفق باشید

جغد بندری یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

چه حیف بو که نهندیم . دستت درد نکنت بابت گزارش. درود

سلام ...نخسته ..
حیف .....
خواهش اکنم ...
ممنونم از نظر لطفت و حضور سبزت .
شاد و موفق بشی

حسرت پرواز یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام سرکار خانم .
کاش بسوی تو پرواز میکردم تا بر دستهایت بوسه زنم .
تبریک به خانم مونا و هر خانم هرمزگانی .
سربلند بمانی

سلام و خسته نباشید
شرمنده کردید .... من کاری نکردم .... بجز نوشتن آنچه دیدم .
شما لطف دارین ...
ممنونم از حضورت . شاد و موفق باشید

مجید صفر خواه یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام سرکار خانم
گزارش زیبایی بود و سعادت نبود در این جشنواره شرکت کنم . بانوان گرامی هرمزگان همیشه افتخار هرمزگان و هر هرمزگانی بوده و هستند . تشکر از شما برای تهیه گزارشی که به زبان زیبا بیان کردین . موید و موفق باشی

سلام تقدیم حضورتان .
خسته نباشید .
به اندازه ی زیباییش بیان کردم ....بسیار عالی بود .
بله کاش بودید و می دیدید ....ولی انشاالله فرصتها و جشنواره های آینده .
سپاسگذارم از حضور گرمت . شاد و موفق باشید.

روح اله بلوچی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

گزارش بسیار خوبین
مرسی از شما و هنر خانم پور دریایی

سلام روح الله عزیز
نخسته کاکا ...
خواهش اکنم ... واقعا خلاقیت ایشو حرفی نینن .
کاش هستری ...هم مه هم خانم پوردریایی مشوق دیدن شما هستریم . انشاالله فرصتی دیگه .
ممنونم از حضور شما ... شاد و موفق بشی

مینا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.parsiavooshan.blogsky.com/

سلام

خیلی زیبا بود
بابا چه خانمی !!!!

سلام مینا گل عزیز
ممنونم از نظرت ...
خانم پر تلاش ..فعال ... با داشتن یک روحیه شاد و خندان و مهربان .
خوشحالم از تشریف فرمایی .
شاد و موفق باشی

مینا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.parsiavooshan.blogsky.com/

من هم با ( مگر چه کرده ام به تو !!!) به روزم !

خودم هم ندانستم چه کرده بودم با تو ...که اینگونه رفتی ..
چشم حتما خدمت میرسم ..

someone یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
چه پست جالبی بود ..
من هم ار این لباس ها می خوام ..

من هم آپ کردم نمی دونم دیدی یا نه ...

موفق باشی

سلام سحر خانم عزیز
جالب تر میشد اگر از نزدیک می دیدی ...
الهی ... آدرستو بده تا برات پست کنم ...
الان میام خدمتت ....پوزش اگر ندیدم .
تشکر از حضورت ...
شاد و موفق باشید

رامی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام بر شما خواهر عزیز
وجود بانوانی همچون شما و امثالهم مایه ی افتخار و سربلندی استان و کشور ماست. انشاالله که این اقدامات شما زمینه ساز حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی- اجتماعی باشد.

با مطلبی با عنوان: باز بازان با ترانه... به روز هستم.
موفق و سربلند باشید.

سلام تقدیم رامی عزیز
خسته نباشید
قدرت و استعداد بانوان هرمزگانی زیاد اما شاید فرصتهای مناسبی مهیا نشده که این استعدادها و توانمندیها جای خود را ثابت کنند . گرچه بسیاری از بانوان تا کنون با همت خود و یاری خانواده هایشان توانسته اند پیشرفت اجتماعی - فرهنگی بکنند اما این حمایتها هنوز کم است ...باید بیشتر حمایت شوند .
تشکر از حضور همیشه مستمر شما .
ممنونم که با خبرم کردی حتما خدمت میرسم ....
شاد و موفق باشید

شب بلورین یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام بانوی من
رسیدنت بخیر .
کارهات همیشه ۱۰۰ . زحمات خانم پوردریایی قابل تحسینه . تو هم خسته نباشی کافیته با یک بوسه بر دستان زیبایت . سربلند بمان هرمزگان ٬ سرافراز باش هرمزگانی . بوجودت و وجود هر بانوی هرمزگانی افتخار میکنم .
خوش باش گلم

سلام تقدیم تو
قبول نیست ....
نه هنوز ۱۰۰ نیست ... میخوام از این بهتر باشه .
بله زحمات ایشان جای قدر دانی و تحسین است .
بابت هر ۲ ممنونم ...شرمنده میکنی .
جاوید هرمزگان ......... جاوید هرمزگان ......جاوید هرمزگان .
مه هم بوجود کسونی که قدر دانی اکنن افتخار اکنم .
تشکر از حضورت ..شاد باشی

هرمز نو یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

خواهر خوبم سلام
وقتی دارم مطلبتان را می خوانم تازه از محل کارم آمده ام و البته امروز برنامه متفاوتی داشتم به دعوت یکی از دوستان هنرمندم میهمان اولین جشنواره غذاهای سنتی دانش آموزان دبیرستانی میناب بودم هنوز در فکر آن همه ذوق و سلیقه و ابتکار بودم که با مطلب شما مواجه شدم و خوب می انم که این ها اتفاقی نیست بانوی هرمزگانی واقعن نمونه و استثنا است اتفاقن یکی از داوران جشنواره امروز هم خانم ذاکری بود اورا یک بانوی پر تلاش و خلاق دیدم شب جمعه نیز در نمایشگاه صنایع دستی میناب جشنواره غذاهای مینابی برگزار می شود...

سلام تقدیم شما استاد گرامی
اولا خسته نباشید ....
تشکر از تشریف فرمایی واقعا مایه افتخار خودم میدونم .
بله بانوی هرمزگانی در هر زمینه قدم خود را ثابت کرده ولی شاید بیشتر مردم هنوز این باور را ندارند .
اتفاقا خانم ذاکری را در جشنواره ملاقات کردم خانم بسیار فعال که آن شب حدود ۱۲ شب که جشنواره تمام شد ایشان با گروهی که به بندر امده بودند همان شب برگشتند به میناب چون گفتند فردای ان روز جشواره دارند !!!!! این همه فعالیت ....و تلاش ..
کاش بودم تا در این جشنواره شرکت کنم . به هر حال موفقیت و پیروزی را برایشان ارزومندم .
نظر شما باعث خشنودی و خوشحالیمه ..
شاد و موفق باشید

salami یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://suzaport.blogfa.com

سلام

به شما وبه خانم منا پوردریایی و تمام خانمهای فعال هرمزگانی ارزوى موفقیت اکنم موفق بشی

سلام آقای سلامی ...
تشکر از شما که فعالیت هر زن هرمزگانی قدر دانی اکنی ...
ممنونم از نظر لطفت و حضور همیشه سبزت .
شاد و موفق بشین

وحدانی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام دادای خوبم
گزارش کامل و جالبی بود
خیلی سعی کردم بیام اما نشد
من هم برای همه ی خانهای زحمتکش این استان آرزوی توفیق و سرافرازی میکنم و همچنین شما که خود یک بانوی نمونه هستید و شایسته تقدیر
با خانم ذاکری آشنایی کامل دارم و میدونم که این تنها بخشی از هزاران زحمت ایشان و خدمت هایی که به استان و خصوصا میناب داشتن بوده و بیشتر از اینها به گردن فرهنگ اینجا حق دارن
سپاس از شما

سلام کاکا نخسته ....
سپاسگذارم از نظر لطف شما .
حیف شد نیومدی ...
با این تقدیر نامه ات واقعا من را شرمنده کردید ....امیدوارم که بتوانم از این شایسته تر و بهتر باشم مثل این خانمهای هرمزگانی زحمت کش که نمونه و الگوی بانوان هرمزگان هستند .
بلکه در شایستگی خانم ذاکری شکی نیست فعال بودن ایشان را از نزدیک مشاهده کردم . امیدوارم در جشنواره این هفته موفق و موید باشند .
ممنونم از حضور همیشه سبز شما ....
شاد و موفق باشید

سیاوش کاویان یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://mby.blogfa.com

ممنونم از حضورتان ونظرات سازنده تان.
جای ما هم در جشنواره خالی . بادیدن این عکس های زیبا وخواندن گزارش شما آدم خودرا در آن محیط و در کنار شما ودوستانتان مییابد.
من عاشق میگو هستم. مخصوصا شاه میگو. نمیدانم بعد از انقلاب اسمش چی شده!!۱
لطف میفرمائید وبلاگ مرا به دوستانتان معرفی کنید؟؟

سلام تقدیم حضور شما
خسته نباشید جناب دکتر .
گل جای دوستان .... بسیار لذت بخش بود که شما اینچنین احساسی دارید که خود را در کنار ما محسوس کردید ....سپاسگذارم از سهیم بودم شما در این جشنواره ....
پس از انقلاب شده میگو شاه ( لبخند) ....
کاش بودید و دست پخت خانم پوردریایی را مزه می کردید چه میگو ...چه ماهی ...چه غذاهایی می پزه ...
انشاالله جشنواره کیش اسفند ماه تشریف بیارین ...
وبلاگ شما لزومی به معرفی نداره ..این وبلاگ زیبا و ارزنده و این همه بیننده و خواننده وبلاگ شما ...شما استاد و ما شاگرد قربان .
ولی چشم این کار را خواهم کرد.
سپاسگذارم از حضور همیشه مستمر شما .
موفق و شاد باشید

نیلوفر یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://nilofar_sky@yahoo.com

سلام

عیلکم السلام ...
ممنونم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
نه که دلمون برات تنگ نشده باشه یه خورده سرما خورده بودم
یه خورده هم مشغولات دیگه باعث کم سعادتیمون شد
راستی غذاهاتون خوشمزه به نظر می رسید
هوسم کرد

سلام احمد عزیز
ممنونم ...تو خوبی؟
آخش...خدا شفات بده ...نرو برف بازی تا سرما نخوری (لبخند)
خواهش میکنم ....شما لطف دارین ...
بله غذاهای جنوبی ...غذاهای دریایی ....بهتر از گوشت و مرغ که نه طعم داره نه منفعت !!!
سوپ میگو بخور خیلی خوبه واسه سرما خوردگی ...
تشکر از حضورت ...شاد و موفق باشید

فریده قاسمی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

سلام بنگری عزیز
منتظر گزارش خوبتون بودم.... خداقوت انشاءالله... هنر خانوم پوردریایی مایه افتخار همه هرمزگانیا هستش.درواقع باید قدرشونو بدونیم و زمینه رو برای پوردریایی های هنرمند و خوش ذوق مهیا سازیم....
راستی برای اینکه حال و هوای اولین جشنواره پخت آبزیان رو براتون زنده کنم لینک پستی که پارسال به این مراسم اختصاص داده بودم رو براتون میذارم .... :
http://dokhtekong.blogsky.com/?PostID=18

سلام سرکار خانم گرامی
خسته نباشید ..
بخدا خیلی دوست داشتم مشرف بشم بانوی فعالی مثل شما را ملاقات کنم اما درکتون میکنم ...مشغولیات ایام عید خودش هم یک نوع تدارکات خاص میخواد . خدا قوت ...
استعدادها و توانمندیها زیاد اما فضای مناسب ....نیست به امید قدردانی بیشتر از بانوان فعال و هنرمند هرمزگانی .
بله پست شما را کاملا خواندم .....تشکر از شما که گزارش را بنحو جالبی بیان کردین ....اما حضور بانوان کنگی را در این جشنواره مشاهده نکردم !!!! یا بودند من متوجه نشدم !!!! اگر شرکت نکردند انشالله در جشنواره های بعدی شاهد فعالیتشان باشیم .
سپاسگذارم از حضور زیبای شما ...و سهیم بودنت در قسمت نظرات که مایه افتخارم میدونم .
شاد و موفق باشید

پاپیون یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.papilonking.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون از حضور گرمت
اطلاع رسانی جالبی بود
زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد اندازه ی عشق

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود .

بازم منتظرتم
تا بعد.................

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظر لطفت .... حضورت مایه خوشحالیه..
حتما خدمت میرسم ...
شاد و موفق باشید

مرغ عشق دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام حتما به یاسمین خانم بندری یاد تودادن

سلام ...
ایشون استاد منه ...و من شاگرد مکتب ایشون....

..جنگر.. دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ق.ظ http://pow.blogsky.com

برای شما و خانم پوردریائی ارزوی موفقیت می کنم

سلام ...
ممنونم از لطفت...
موفق باشی

فریبرز دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ http://fariborzrefie.blogfa.com

سلام خواهر عزیز مرسی که سر زدی ممنونم وبلاگه خوبی داری مطالبه جالیب می نویسی اپتم قشنگه موفق باشی

سلام برادر عزیز
بسیار تشکر از ابراز لطف و محبتت ..
شاد باشی

ابراهیم دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

احسنت به بانوان هنرمند و با سلیقه هرمزگانی. چقدر حیف که فرصت دیدن این نمایشگاه را نداشتم :(

سلام تقدیم دکتر گرامی ...
خسته نباشید
چقدر حیف که شخص شما را ملاقات نکردم ....
سپاسگذارم از نظر لطف شما ....بانوی هرمزگانی همیشه با سلیقه و توانا بوده اما ...چرا همیشه تواناییش نادیده گرفته شده ؟؟؟ نمیدانم ...
ممنونم از حضورت.
شاد و موفق باشید

موسا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
گزارشی جذاب از اتفاقی زیبا و قابل تقدیر
سپاسگذار

سلام
نخسته ...
ممنونم از بکار بردن اوصافی زیبا راجب این پست و تشکر از قدردانی کردن بانوان هرمزگانی ...
موفق و شاد باشید

احمد بازماندگان قشمی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام

خدا قوت

امروز به هر سایت هرمزگانی که سر بزنی در خشش بنگری وصدای یک طلای ناب شما را بیش از پیش به خود جلب می کند.........

این تلاش بی در یغ شما شایسته این صدا و درخشش هست.......

با آرزوی موفقیت برای دختران هرمزگانی وشما که هنر مندانه می نویسد..........

و باآرزوی توفیق برای کوچکتر ازخودت (..........) دستش

را بگیر وهمراهی کن اورا تا دیگر هیچ وقت جا نماند

وهمراه شما رشد کند .....تک روی نکن....

خدانگهدارتان

سلام تقدیم حضور گرامی شما ..
خسته نباشید ...
صادقانه می گویم که شما با وصف زیبایتان مرا بی نهایت شرمنده نمودید ..... بسیار بسیار سپاسگذارم از ابراز لطف و نظر زیبای شما .

خواهش میکنم ..... هر هنر و هنرمند هنرمزگانی باید توصیفش از این بهتر باشد و باید تمجید و تعریف شود .... زیرا شایستگی و توانمندی آنها را شاهدیم ....و نباید این همه هنر و هنرمند نادیده گرفته شوند .

والله نوشته ات که اخوندنم یاد همو لحظه .... که هر کس به فکر خودیشه ....ئی که جونه آدامیزاد چه شیرینن ....باور کن از خنده دلم باد ایکردن ...

تشکر زیاد از شما و خانواده محترمتان بابت همه دقایقی که ما اونجا سپری کردیم ..... صائب زیباترین دیدنی قشم بود .

منتظر پست بعدی باش ...

تشکر از تشریف فرمایی در وبلاگم ...
شاد و موفق باشید

فریده نورانى دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ

سرکار سلام
زیبایی این جشنواره به گزارش زیبایی بیان کردنته . بحدی زیبا توصیف کردی که آرزو کردم کاش من هم اونحا بودم . تبریک به بانوی هرمزگانی و دستت درد نکنه . گل کاشتی .
سربلند بمانی

سلام و خسته نباشید
نظر زیبات منو شرمنده میکنه ...خواهش میکنم .
کاش بودین ....
سپاسگذارم از تشریف فرمایی ...
شاد و موفق باشید

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام خانومی
ممنون از اینکه تو این دنیای مجازی تنهام نمیذاری
چه آپ زیبا و جالبی
چه با سلیقه
چه عکسهای زیبایی
دلت شاد

سلام یاسمین گل ...
خواهش عزیزم ...در دل را دل بدرد آمده داند و بس ...
ممنونم بابت نظر لطفت ....شما زیبا می بینین ...
تشکر از حضورت ...شاد و موفق باشی

علی معلمی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام . عالین / جونن / خوشمزه ان / زیبان مثل زیبایی روحت / ناز اکنی حق اتهستن غرور اتهستن بازم حق اتهستن / تک ستاره ی جشنواره / تبریک اگم بی خانم پوردریایی / و کربون کلنچونت

سلام
باز فکر کن نکنه کلمه ای یادت رفته باشه ...
تشکر از تبریکات .....
کربون مرامت ...

دریا دلان دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://daryadelan.blogfa

سلام دخت هرمزگانی
تبریک به بانوی هرمزگانی و احسنت به نحوه تدوین گزارش .
شاد زی

سلام مرد دریا ...
مثل امواج دریا ...پر تلاطم ...
تشکر از تبریکات و حضور همیشه دریایی شما ...
موفق باشید

سعید بلوکى دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام سرکار خانم
افتخار هرمزگانید . گزارشت عالی بود . ۱۸۰ نوع غذای متنوع دریایی پس من کجا بودم ۲۸ آذر . !!!
به امید دیدار مجدد . موفقیت را برای شما و خانواده محترمت آرزومندم .

سلام تقدیم حضور شما ..
خسته نباشید ..
ممنونم از لوح تقدیر .
۲۸ آذر قرار بود تشریف ببرید تهران . درسته ؟(لبخند)
سپاسگذارم از حضور همیشگی...
متقابلا ...
شاد و موفق باشید

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام.میخواستم بیام ولی به روز عید قربان خورد و نتونستم بیام. یکی از دوستان خیلی اصرار داشت که اونجا باشم.انشالله در مراسمات اینده.
شما به فرودگاه نیودمدین و ما به جشنواره.
مساویه فعلا. ۱-۱

سلام فرزاد عزیز
نخسته کاکا ...
گیر اتدا کاکا .....۱-۱ قبول باشه ...مساوی..
انشالله در مراسم آینده ....
در حقیقت من تو اون مدتی که شما نظر داده بودین دسترسی به نت نداشتم و بلاگ را هم چک نمیکردم تا از حضور حجاج و فرودگاه و این برنامه ها با خبر باشم ....
به هر حال در فرصتهای آینده ..
متشکرم از حضور همیشه سبرتان..
شاد و موفق باشید

jassi دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ http://dostiegol.persianblog.ir

سلام .
واقعا زیبا بود مثل همیشه .[گل][گل]
شاد باشی و سربلند.[گل]
منتظر حضور سبز شما هستم [گل]

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظر لطفت ....
حتما خدمت میرسم ...
شاد باشی

afshin, germany دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

درود آریایی..

تا که باشد وضع ایران این چنین
کی ببوسم تربت ایران زمین؟
روز خوش را چشم ایرانی ندید
بلکه روزی رستمی آید پدید ......

شادزی.
پاینده باد ایران ......

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]

سلام دوست عزیز
چه زیبا بود متنت ....حرف دل رو زدی ..
جاوید هرمزگان ...پاینده ایران ..
تشکر از حضور گرمت .
شاد و موفق باشی

فریده قاسمی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

آخه اون گزارش مربوط به سال قبل هستش که فکر نکنم شما اونجا تشریف داشتین... توی جشنواره اخیر کسی از کنگ شرکت نداشت.

سلام مجدد خانم گرامی ..
بله متوجه شدم ...اما فکر میکردم امسال هم شرکت کننده ای از کنگ بوده و شاید من متوجه نشدم .
تشکر از توضیحتون ...
شاد باشید

سنگار دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://nematollah.blogky.com

سلام بنگری بزرگوار و عزیز
پس معلوم شد این مدتی که آ پ نمی کردی علت چی بود؟
واقعآ جا داره ذوق و هنر ایشون و امثال شما رو تبریک بگم ...
...
عجب دسته گلی واقعآ توی عکس قابل تشخیص نبود که طبیعی نیست .... احسنت
به امید دیدار

سلام تقدیم سنگار عزیز
مسافرت ...جشنواره ...کسالت ...دور از عالم نت ... همه اینها باعث شده بود مدتی آپ نکنم ...
بسیار سپاسگذارم که تو مدت گذشته همیشه به وبلاگم سر میزدی ...و تشکر از تبریکات صمیمانه .
البته تعداد دسته گلها زیاد بودند ...
خوش آمدید..موفق و شاد باشید

بسر جنوبی سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.kokoko.blogfa.com

وبلاک بسیار بر محتوایی داری
موفق باشی

سلام پسر جنوبی ...
تشکر از حضور ...و نظر لطفت ..
شاد و موفق باشید

فائزه سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام گلم
خوبی؟
گزارش جالبی بود
ممنون
موفق باشی

سلام خانم گل ...
ممنونم...به لطف خدا و شما دوستان .
تشکر از نظر و تشریف فرمایی..
شاد و موفق باشید

انبا میناب سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.ambaminow.blogfa.com

سلام خانومی
بسیار گزارش زیبا بود
یاد اون خاطرات همیشه زنده که در کنار دوستانی همچون شما بودیم و فرصت را غنیمت شمردیم و ممنون از تمام لحظات خوبی که با هم بودیم
ما که برگشتیم اما نه با حال گذشته..!!
و آروزی موفقیت و روزافزون بانوان همیشه هرمزگانی و شما
یار و همراه خوبم..

شاد باشی

سلام سمیره خانم گل ..
نه به زیبایی عقل و روح شما ...
به همه دخترهای جوان و فعال امثال شما افتخار میکنم .
بسیار سپاسگذارم از شما و خانم پوردریایی عزیز و همچنین یاسمین و دیگر دوستان که مدتی در کنار هم بودیم .... و بهترین خاطرات را با هم به یادگار بردیم ...
امیدوارم باز در فرصتهای بهتر و بیشتر دور هم باشیم .
الهی ...... که همیشه در بهترین حال و روز باشی .
در تمام مراحل زندگی شاد و موفق باشید

همسفر سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

درود بر شما خانم هرمزگانی .
نکته ای که برام جالبه اینه که شما گزارش جشنواره را با جذابیت و حس خاص خودتون نوشتی بهمین دلیل هر بیننده ای را شیفته خوندن پستت میکنه . تبریکات صمیمانه تقدیم شما که جزیی از بانوان فعال هرمزگانی هستین . تبریک و موفقیت برای خانم پر کار منا پوردریایی .

اگر پر حرفی نباشه یک خاطره شاید بی ربط برات تعریف میکنم .خاطره شیرین بذهنم اومد ۸ سال پیش که ساکن بندرعباس بودم هفته ای یکبار با رفقای عزیز لب دریای کوهستک می رفتیم ماهی صید شده را همونجا با آتش باربکیو کرده می خوردیم . خوردن غذاهای دریایی مثل میگو و مخصوصا ماهی گاریز و لب دریای کوهستک را هیچوقت فراموش نمی کنم مردم جنوب و هوای گرم و شرجی بندرعباس خیلی خاطره بود خیلی. پستت یک بار دیگه خاطرات زیبا را تو ذهنم تازه کرد . یادش بخیر
شاد باشی

سلام تقدیم حضورتان
خسته نباشید جناب
سپاسگذارم از نظر لطفت شما . ممنونم از تبریکات و حضور شما در وبلاگم .
خواهش میکنم ٬ این وبلاگ شما هستش هر چی دوست داری از خاطرات زییا و شیرینت بنویس چون میدونم خاطراتی فراموش نشدنی از استان هرمزگان دارید ....
کاش راهتون نزدیک بود ماهی گاریز می فرستادم خدمتتون . اما حیف که چندین فرسنگ راه دورید ....قاره ها بین ما وشماست ..
عالی بود خاطره زیبات ...و چون کوهستک براتون خاطره انگیزه با بهترین فرصت مناسب یه گزارش کوچک از اونجا براتون تهیه میکنم .
خیلی خوشحال شدم از حضور شما ...همیشه با حضورت من را شرمنده می کنید .
شاد و موفق باشید

بندری در غربت سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام . نخسته دادا . دستت درد نکنت تبریک اگم به خانم پوردریایی. موفق بشین

سلام همشهری .
تشکر از تبریکات و قدردانی شما ...
ممنونم ار تشریف فرمایی .
موفق بشی

مهدی حسینی سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://mahdiclub.ir

سلام دوست عزیز
جامعه مجازی منتظران حضرت مهدی (عج) افتتاح گردیده است !
و ما منتظر همکاری صمیمانه شما دوست عزیز و گرامی هستیم .
اللهم عجل لولیک الفرج
به امید دیدار
http://mahdiclub.ir

سلام
تشکر از حضورتان ...حتما خدمت میرسم ...
در شان ما باشد چشم همکاری خواهم کرد.
شاد و موفق باشید

رویای خاکستری سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://royayehkhakestari.blogfa.com

با درود
احسنت به هرمزگانیها .
تشکر از گزارش و عکسها.
شادزی

سلام دوست عزیز
تشکر از شما که همیشه لطف دارین ....
موفق باشید

نیما(با من تا انتهای عشق برقص) سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام بنگری عزیز
خوبی؟
گروه موسیقی٬ غذاهای مختلف ٬جشنواره زیبا ٬خانمهای کوشای هرمزگانی باید جشنواره ای بهترین باشه . آفرین به این همه هنر تبریک به همه شما . موفق باشی

سلام
ممنونم از اهدای تبریکات و قدردانی شما .....توصیف زیبات هم عالیه ......
تشکر از حضورت..
شاد و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد